تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804271
شناسه : 3804271
تاریخ :
شماره حساب ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت برای کمک به مردم لبنان اقتصاد ایران: قم- رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان قم، شماره حساب برای جمع آوری کمک‌های مردمی جهت ارسال به آوارگان لبنان و کمک به جبهه مقاومت را اعلام کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حافظی ضمن تبریک به مناسبت عملیات موشکی موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صهیونیست‌ها در طی این ایام با اقدامات خرابکارانه خود تلاش کردند تا برای بقا دست و پا بزنند و با به شهادت رساندن شهید نصرالله و با کشتار زنان و مردان و کودکان بیگناه، به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

وی گفت: جبهه مقاومت همواره در راستای دفاع از مردم مظلوم تلاش کرده و می کوشد تا در دفاع از نظام اسلامی نقش مؤثری داشته باشد.

رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان قم گفت: با توجه به پیام مقام معظم رهبری و همچنین اجازه مراجع عظام تقلید برای کمک به مردم لبنان و محور مقاومت و اختصاص بخشی از وجوهات شرعی به این منظور، این ستاد آمادگی دارد تا کمک‌های مردمی را جمع آوری و به جبهه‌های مقاومت ارسال کند.

حافظی گفت: شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۵۸۱۹۷۷۳۲۵ و شماره شبا IR660150000000035124267374 نزد بانک سپه مربوط به ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان قم که مردم ولایی و همیشه در صحنه می‌توانند در این امر خداپسندانه شرکت کرده و در کمک به محور مقاومت نقش ایفا کنید.