تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804260
شناسه : 3804260
تاریخ :
جمعه نصر قوت قلبی برای مجاهدان جبهه حق بود اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جمعه نصر هم قوت قلبی برای دیگر مجاهدان و مستضعفان جبهه حق در سراسر دنیا و هم تلنگری برای سازشکاران و وادادگان غربی، شرقی و عربی بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پیام‌های مهمی که جمعه نصر و اقامه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در بر داشت، اظهار کرد: ایشان نماز جمعه را برای ایراد سخنان خود انتخاب نمود، تا ثابت کند اگر امام جمعه بصیر، شجاع و با اخلاق و محتوای خطبه‌ها نیز علاج مسأله روز جامعه باشد، مردم همچنان به این رسانه اسلامی معتقد هستند و برای حضور در صفوف نماز جمعه لحظه شماری می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحبوحه جنگ، نه تنها خود به میدان آمد، بلکه جند الله را به میدان آورد تا با دشمن اتمام حجت نماید که در صورت هرگونه حماقت و اقدام تلافی‌جویانه، یک ملت را در مقابل خود خواهد دید.

وی ادامه داد: در جمعه نصر ابهت اسلام سیاسی و اسلام مبارزه با طاغوت و ظلم به رخ همه دنیا کشیده شد تا هم قوت قلبی برای دیگر مجاهدان و مستضعفان جبهه حق در سراسر دنیا و هم تلنگری برای سازشکاران و وادادگان غربی، شرقی و عربی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه پیام‌های خود را به دوست و دشمن مخابره نمودند تا دوستان تکلیف خود را روشن‌تر بداند و دشمنان حساب مواضع سست و بی‌تدبیری‌های دیگران را از پیام‌های اصیل و عقلانی انقلاب جدا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: یکی دیگر از موضوعات بسیار مهمی که در اقامه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود داشت این بود که امید در دل مردم زنده شد تا آبی بر آتش فتنه یاس و ناامیدی رسانه‌های دشمن باشد.

وی با بیان اینکه باید خدا را بر این نعمت بزرگ شکر نمود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالانه و پیش‌دستانه قانونی و مشروع بودن دفاع مردم مظلوم فلسطین و لبنان و حمایت جمهوری اسلامی از آنان را مطابق احکام اسلامی، قانون اساسی و قواعد بین‌المللی دانسته و بر پایبندی جمهوری اسلامی به چنین قانونی تأکید می‌فرماید، تا هم از توافقات موزیانه و ظالمانه مجامع بین‌المللی علیه اقدام جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی جلوگیری نماید و هم دست متحدان خود را در جبهه مقاومت برای هر نوع دفاع مشروع باز گذاشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی یادآور شد: اتحاد و انسجام بین جبهه حق، بخش عمده خطبه اول ایشان را به خود اختصاص داد؛ با تأکید بر ولایت مؤمنین یعنی همان ولایت عرضی و هشدار نسبت به تفرقه افکنی دشمنان رمز و راز شمول رحمت الهی و عزت و سربلندی را همبستگی و اتحاد بیان کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، سید حسن نصرالله را صرفاً یک شخص مورد احترام و محبوب در عالم معرفی نفرمودند، بلکه علاوه‌بر تعظیم شخصیت و خصایص فردی ایشان از راه و شیوه او نیز یاد کرده و به باقی‌ماندن راه و مکتب ایشان تصریح داشتند.