تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804219
شناسه : 3804219
تاریخ :
افتتاح و کلنگ زنی۳پروژه در روستای عبدل آباد و علی آباد ورامین اقتصاد ایران: ورامین- بخشدار مرکزی ورامین از افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه در روستای عبدل آباد و علی آباد این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حامد معاف صبح شنبه در آئین کلنگ زنی فاز اول احداث آرامستان یادمان شهدا و بهره برداری از اولین نیروگاه خورشیدی ۱۱۰ کیلووات استان تهران در روستای عبدل آباد، اظهار داشت: بخش مرکزی ورامین شامل ۱۴ روستا است و روستای عبدل آباد با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر پرجمعیت‌ترین روستای ورامین است.

وی افزود: این روستا دارای پتانسیل‌های فراوانی در زمین‌های مختلف است.

بخشدار مرکزی ورامین گفت: امیدواریم با کمک مسؤولین بتوانیم بسیاری از این فعالیت‌ها و ظرفیت‌ها بالقوه را به فعل تبدیل کنیم.

بخشدار بخش مرکزی ورامین با اشاره به اینکه امروز در بخش مرکزی سه افتتاحیه را داریم، افزود: یکی افتتاح اولین نیروگاه خورشیدی ۱۱۰ کیلووات روستایی استان تهران است که در راستای قانون انرژی پایدار به روستاها ابلاغ شده است و همچنین کلنگ زنی فاز اول آرامستان روستایی استان تهران را در روستای عبدل آباد داریم.

معاف بیان کرد: افتتاح پروژه زیرسازی آسفالت معابر روستایی در روستای علی آباد باغ‌خواص را داریم که شامل ۴ پروژه با ظرفیت ۳۰ هزار مترمربع است.