تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3804089
شناسه : 3804089
تاریخ :
عملیات وعده صادق ۲ رعب و وحشت در دل دشمنان اسلام ایجاد کرد اقتصاد ایران: کاشان - یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: عملیات وعده صادق ۲ رعب و وحشت در دل دشمنان اسلام ایجاد کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در حاشیه مراسم سنتی و جهانی قالیشویان در مشهد اردهال در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امامزاده علی بن باقر (ع) فرزند بلافصل یک امام معصوم بوده اند، اظهار داشت: این امامزاده باید به خوبی به شیعیان دیگر کشورها معرفی شود چراکه اینچنین شخصیتی متعلق به همه جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف امامان و امامزادگان جلوگیری در تحریف دین بوده است، ابراز داشت: در طول تاریخ بسیاری از افراد و گروه‌ها سعی در تحریف دین داشته اند که با سد محکم امامان و فرزندان آنها روبرو شده اند و از این رو به مبارزه با آنها پرداخته اند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه بنی اسرائیل یکی از بزرگترین تحریف کنندگان بوده است، تصریح کرد: حضور شخص بزرگواری مثل حضرت علی بن باقر (ع) در کاشان هم برای جلوگیری از تحریف دین بوده است.

وی با اشاره به اینکه در دوران معاصر هم تحریف دین متوقف نشده است، گفت: برای مثال سلمان رشدی مرتد یکی از همین افرادی بوده است که اقدام به تحریف دین کرده است که امام خمینی (ره) حکم ارتداد او را صادر کرد.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه صهیونیست بزرگترین دشمن ما است، افزود: فجایع اسفناکی همانند تخریب قبور ائمه بقیع زیر سر همین صهیونیست‌ها بود که به وسیله وهابیت عملی شد.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها بالاخره و به زودی نابود می‌شوند، خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق ۲ که در پاسخ به جنایت‌های این رژیم سفاک توسط سپاه انجام شد دل مظلومان عالم را شاد کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه عملیات صادق ۲ رعب و وحشت در دل دشمن ایجاد کرده است، افزود: این عملیات در دنیا غوغا ایجاد کرده است و همه دنیا فهمیده است که جمهوری اسلامی قدرتمند و عزتمند است.