تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3803941
شناسه : 3803941
تاریخ :
حاشیه‌های بازیکن ۱۸۰ میلیارد تومانی برای پرسپولیس اقتصاد ایران: در خبرها آمده بود باشگاه پرسپولیس با اوستون اورونوف وارد مذاکره شده اما ستاره ازبکستانی برای تمدید قراردادش تقاضای دستمزدی ۳میلیون دلاری داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

روزنامه دنیای اقتصاد: اینکه پرسپولیسی‌ها سخت در پی تمدید قرارداد اورونوف هستند و او هم حاضر نیست به هر قیمتی در ایران بماند، نکاتی است که دانستن آن احتیاج به علم غیب ندارد.

 درواقع خود قرمزها این موضوع را از ابتدا می‌دانستند؛ اصلا یکی از دلایلی که جواد نکونام از آن اوضاع محبوبیت افسانه‌ای فصل قبل به حیا کن رها کن امسال رسید، زمانی بود که او دست رد به خرید وینگر 23 ازبک زد و او سر از پرسپولیس درآورد.

استقلالی‌ها کیفیت بالای اورنوف را مشاهده کردند و بی اغراق او از اصلی‌ترین عوامل قهرمانی فصل قبل سرخ‌ها بود. سوال اینجاست که مدیریت باشگاه پرسپولیس چرا همان زمان برای تمدید حداقل یک‌ساله قرارداد بهترین بازیکنش اقدام نکرد که اکنون با پیشنهاد نجومی او مواجه شود؟

در بدترین حالت آنها می‌توانستند اورونوف را با شرط جدایی در صورت رسیدن پیشنهاد مالی سنگین وسوسه کنند که در صورت رخ دادن آن هم یک منفعت مالی بزرگ به باشگاه می‌رسید. نه اینکه الان شایعه شود استاد برای ماندن بیش از 180میلیارد تومان درخواست کرده و خب اگر مهیا نشود، در انتهای فصل به صورت رایگان از تیم جدا شود.

اینجاست که باید گفت مدیران در کنار تلاش برای خرید بازیکن، لازم است برای حفظ ستاره‌ها هم درایت به خرج دهند.