تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3803940
شناسه : 3803940
تاریخ :
چرا باید همچنان از پزشکیان حمایت کرد؟ اقتصاد ایران: فیاض زاهد و محمد مهاجری در یادداشت مشترکی در روزنامه اعتماد نوشتند: انتقادات از رییس دولت چهاردهم به تدریج در حال فزونی گرفتن است و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده شیب تندتری پیدا کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: فیاض زاهد و محمد مهاجری در یادداشت مشترکی در روزنامه اعتماد نوشتند: انتقادات از رییس دولت چهاردهم به تدریج در حال فزونی گرفتن است و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده شیب تندتری پیدا کند.

حکایت عصبانی‌های بازنده انتخابات، همین است. برای آنها چه پزشکیان در نیویورک بگوید «ما با همه برادریم» و چه علیه اسراییل حرف بزند تفاوتی ندارد. باید به آنها گفت تو فحشت را بده و برو. چه فرق می‌کند پزشکیان چه گفته یا نگفته است؟

تفاوتی معنادار میان جوانان انقلابی پس از ۵۷ و این جوانان گلخانه‌ای وجود داشت. آنها نه تنها تهی از تخصص بودند بلکه در تراز انقلابیون مخلص هم قرار نمی‌گرفتند. حتی اگر در اخلاص‌شان نمی‌شد تردید کرد! در دانایی و اثرگذاری‌شان باید تشکیک می‌کردید.

نمونه‌هایی از جنس عبدالملکی‌ها که به نمونه‌ای از خیالبافان شبیه بود. آنها حتی به دیگر سران قوای کشور از جمله جنابان اژه‌ای و قالیباف هم بی‌اعتماد بودند. به نظر حتی به ارکان اصلی کشور هم بی‌اعتماد باشند؛ فقط زمان آن را نامناسب دیدند.