تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3803919
شناسه : 3803919
تاریخ :
بدهی ۴۰۰ میلیاردی استقلال به سهامدار پرسپولیس اقتصاد ایران: باشگاه استقلال درگیر بازپرداخت وام‌هایی است که حتی زمین تمرینی این تیم نیز برای دریافت آن گرو گذاشته شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: باشگاه استقلال درگیر بازپرداخت وام‌هایی است که حتی زمین تمرینی این تیم نیز برای دریافت آن گرو گذاشته شده است.

باشگاه استقلال در سه چهار سال اخیر برای اداره خود بیش از آنکه به درآمدهای اسپانسری متکی باشد، به وام‌هایی دل خوش کرده بود که تنها از یک بانک (شهر) به چند صد میلیارد تومان می‌رسید و حالا با اعلام عضو پیشین هیئت مدیره آبی‌ها، چهارصد میلیارد تومان بوده است.

پرویز مظلومی در این خصوص می‌گوید: ما در یک بلاتکلیفی عجیبی قرار داشتیم و بدهی کلانی داشتیم و به بانک شهر 400 میلیارد تومان بدهی داشتیم. ما حتی استادیوم مرغوبکار را گرو گذاشتیم تا وام بگذاریم و هفته پیش اس ام اس تذکر از طرف محضر برای من آمد که اگر اقدامی نکنید، استادیوم برداشته خواهد شد.

او که مدتی در عضویت هیئت مدیره آبی ها قرار داشت، در این باره توضیح داد: از بانک شهر وام گرفتیم و دستشان درد نکند. در شرایط بدی به ما کمک کردند و پول استراماچونی را پرداخت کردیم. اما باشگاه قسط وام را هم پرداخت نکرد. هلدینگ تعهد داده که بدهی را پرداخت کند و 800 میلیارد تومان هم کمک کرده است.

مظلومی با اشاره به تغییر مالکیت در استقلال گفت: از وقتی هلدینگ آمد بلاتکلیفی از بین رفته است و تیممان صاحب پیدا کرده اما باید فرصتی داشته باشند تا ببینیم در آینده چه خواهند کرد. استقلال با تیمهای دیگر فرق دارد.

جالب اینکه بانک شهر سهامدار اصلی باشگاه پرسپولیس است و حالا باید دید که به چه شکلی این رقم هنگفت را که احتمالا جریمه عدم بازپرداخت نیز به آن خورده، از استقلال دریافت خواهد کرد.