تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3803866
شناسه : 3803866
تاریخ :
استقلال برای بازی فردا سرمربی ندارد! اقتصاد ایران: سهراب بختیاری‌زاده در بازی فردای استقلال مقابل هوادار نمی‌تواند به عنوان سرمربی، روی نیمکت این تیم بنشیند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: سهراب بختیاری‌زاده در بازی فردای استقلال مقابل هوادار نمی‌تواند به عنوان سرمربی، روی نیمکت این تیم بنشیند.

سهراب بختیاری‌زاده سرمربی موقت تیم استقلال امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و هوادار شرکت نکرد. گمانه زنی‌های زیادی راجع به غیبت بختیاری‌زاده در فضای مجازی منتشر شد اما به نظر می‌رسد دلیل غیبت بختیاری‌زاده، صادر نشدن آیدی کارت سرمربی جدید استقلالی‌ها است.

با توجه به اینکه تیم استقلال فردا مقابل تیم هوادار صف آرایی خواهد کرد، سهراب بختیاری‌زاده طبق قانون به عنوان سرمربی استقلالی‌ها اجازه نشستن روی نیمکت این تیم را نخواهد داشت. دلیل اینکه بختیاری‌زاده اجازه نشستن به عنوان سرمربی را روی نیمکت ندارد این است که هنوز در سازمان لیگ فوتبال کشورمان، نام جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلالی‌ها ثبت شده است و زمانی بختیاری‌زاده می‌تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشیند که استعفای کتبی نکونام وجود داشته باشد یا توافقنامه باشگاه و یا تسویه با جواد نکونام در سازمان لیگ باشد که در حال حاضر هیچکدام از این‌ها اتفاق نیفتاده است.

بختیاری‌زاده فقط به عنوان مربی می‌تواند در بازی هوادار روی نیمکت استقلالی‌ها بنشیند و حتی کنار خط نیز بیاید. گفتنی است قانون ۴۸ ساعت زودتر درخواست دادن برای کارت بازی، فقط برای بازیکن صدق می‌کند و باشگاه استقلال می‌تواند یک ساعت مانده به بازی این تیم هم، برای بختیاری‌زاده درخواست کارت به عنوان مربی بکند.