تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3803851
شناسه : 3803851
تاریخ :
مارکو: استراتژی‌های‌مان را برای چادرملو تنظیم کرده‌ایم اقتصاد ایران: سرمربی تیم خیبر تأکید کرد: ما فرصت برای آماده‌شدن در لیگ برتر را داریم و استراتژی‌های‌مان را برای بازی مقابل چادرملو تنظیم کرده‌ایم و در بازی‌های بعدی می‌خواهیم که بهترین تیم خود را به‌نمایش بگذاریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مارکو اورلیو امشب در کنفرانس خبری پایان بازی خیبر و گل‌گهر سیرجان گفت: قبل از هر چیزی به هواداران خیبر برای حضور در ورزشگاه تبریک می‌گویم و از برخورد خیلی مؤدبانه و خوب با تیم حریف قدردانی می‌کنم.

او با بیان اینکه نتیجه مورد انتظار ما در بازی امروز مقابل گل‌گهر سیرجان رخ نداد، اضافه کرد: ما برای بردن بازی وارد زمین شدیم و هجومی بازی کردیم.

سرمربی تیم خیبر ادامه داد: گل‌گهر سیرجان در هفتمین هفته تا به‌حال فقط یک گل دریافت کرده‌است و سیستم دفاعی خیلی خوبی دارند و ما نیز استراتژی‌هایی را تنظیم کردیم تا این سیستم دفاعی را بشکنیم.

اورلیو با بیان اینکه ما شانس‌های زیادی را خلق کردیم تا گل بزنیم و گل‌گهر را از دروازه به‌ویژه در نیمه دوم دورنگه داشتیم، اضافه کرد: این تیم از خط زیاد عبور نکردند و حتی تیم ما را در خطر قرار ندادند.

او با تأکید به اینکه کسب هر امتیازی در بازی‌ها مهم است، بیان کرد: ما ارزش امتیازی که امروز کسب کردیم را می‌دانیم و برای ما ارزشمند است.

سرمربی تیم خیبر با اعلام اینکه اضافه‌شدن دو بازیکن در خط حمله و هافبک، اعلام کرد: بازی امروز ما نسبت به بازی گذشته بهتر بود و شانس‌های زیادی برای گل‌زنی خلق کردیم.

اولیور تأکید کرد: ما فرصت برای آماده‌شدن در لیگ برتر را داریم و استراتژی‌های‌مان را برای بازی مقابل چادرملو تنظیم کرده‌ایم و در  بازی‌های بعدی می‌خواهیم که بهترین تیم خود را به‌نمایش بگذاریم.

او شرح داد: ما بعد از دو هفته بازیکنانی که الان در خدمت تیم پزشکی هستند را خواهیم داشت و امیدواریم که مقابل چادرملو با تمام قدرتمان حاضر شویم.

سرمربی تیم خیبر با اشاره به مصدومیت برخی از بازیکنان این تیم اذعان کرد: بازی یک مسابقه است و سخت برگزار می‌شود؛ ما یک تیم پزشکی بسیار خوب داریم و دو هفته نیز فرصت داریم تا بازیکنانمان را به زمین برگردانیم.

اورلیو یادآور شد: ما بهتر بودیم، اما نتوانستیم این بهتر بودن را به گل‌زنی ختم کنیم و ما بازی‌به‌بازی بهتر می‌شویم و صددرصد مهم است که از یک بازی نسبت به بازی قبل بهتر بشویم.

او اذعان کرد: خیلی سخت است که بازیکن خوب و در دسترس پیدا کنیم، اما مدیریت ما خیلی خوب و سخت تلاش می‌کند تا بازیکن خوب و در دسترس را در اختیار ما قرار بدهند.

انتهای پیام/ 644