تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بین الملل
لینک : econews.ir/5x3803823
شناسه : 3803823
تاریخ :
تجمید کمیته‌های‌مقاومت فلسطین از بیانات رهبر معظم انقلاب اقتصاد ایران: کمیته‌های‌مقاومت فلسطین از بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه تهران تمجید و از همه جبهه‌ها خواست که به ندای امام خامنه‌ای لبیک بگویند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کمیته‌های‌ مقاومت فلسطین از بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه تهران تمجید و از همه جبهه‌ها خواست که به ندای امام خامنه‌ای لبیک بگویند و با هم متحد شوند.

در بیانیه کمیته های مقاومت فلسطین آمده است : از سخنان حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران که در آن راهبردهای مرحله آینده نبرد و رویارویی با رژیم صهیونیستی و محور شرارت و استکبار حامی آن را تشریح کردند، تمجید می‌کنیم.

کمیته‌های مقاومت فلسطین افزود: رهبر انقلاب اسلامی در بیانات خود بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آن‌ها برای مقابله و رویارویی با جنگ نسل‌کشی صهیونیستی- آمریکایی‌ که سران رژیم صهیونیستی از یک سال گذشته علیه ملت فلسطین به راه انداخته‌اند، تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است که کمیته‌های مقاومت فلسطین به رهبر انقلاب اسلامی، مردم ، سپاه و ارتش ایران به سبب مواضع افتخارآمیز و حمایت از ملت فلسطین و نیروهای مقاومت که در مقابل ظلم و بی عدالتی صهیونیستی - آمریکایی و جاه‌طلبی‌ و توطئه‌های آن‌ها در منطقه ایستاده‌اند، درود می‌فرستد.

انتهای پیام/