تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3803822
شناسه : 3803822
تاریخ :
تقدیر قسام از مقاومت عراق به سبب عملیات منحصر به فرد اقتصاد ایران: سخنگوی گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس از مقاومت اسلامی عراق به سبب عملیات منحصر به فرد علیه اشغالگران که به هلاکت دستکم دو نظامی آنها منجر شد، تقدیر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،ابوعبیده سخنگوی قسام شاخه نظامی حماس از مقاومت اسلامی عراق به سبب پشتیبانی همه جانبه از مردم فلسطین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

وی افزود به برادران خود در مقاومت اسلامی عراق به سبب دفاع از مردم فلسطین در برابر تجاوز صهیونیستها درود می فرستیم.

وی خاطر نشان کرد عملیات منحصر به فرد مقاومت اسلامی عراق را که طی آن با پهپاد، نظامیان صهیونیست را در جولان اشغالی سوریه هدف قرار دادند و به هلاکت و زخمی شدن شماری از آنها منجر شد، تبریک می گوییم.

سخنگوی قسام گفت عملیات مقاومت اسلامی عراق حامل این پیام است مبنی بر اینکه ادامه تجاوزات اشغالگران، تلفات بیشتر را برای آنها به دنبال خواهد داشت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به موفق بودن عملیات پهپادی مقاومت اسلامی عراق و هلاکت دو نظامی این رژیم اعتراف کرد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که یک پهپاد از سمت عراق وارد آسمان جولان اشغالی سوریه شد و رادارهای اسرائیلی نتوانست آن را شناسایی کند و هیچ هشداری هم به همین خاطر به نظامیان اسرائیلی داده نشد به طوری که این پهپاد در داخل پایگاه ارتش اسرائیل منفجر شد و در نتیجه آن، دو نظامی کشته و 23 نظامی دیگر زخمی شدند. این نظامیان از تیپ معروف گولانی ارتش رژیم صهیونیستی بودند.

مقاومت اسلامی عراق امروز از سه حمله پهپادی خود به اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی خبر داده بود.

انتهای پیام/