تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3803786
شناسه : 3803786
تاریخ :
پوشش نماز جمعه تهران با حضور بیش از ۱۹۰۰ امدادگر و نجاتگر اقتصاد ایران: دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از ارائه خدمات امدادی به نمازگزاران با حضور بیش از ۱۹۰۰ امدادگر و نجاتگر در مراسم نماز جمعه نصر در تهران به امامت رهبر معظم انقلاب خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم افشار، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در تشریح اقدامات این جمعیت در پوشش امدادی مراسم نماز جمعه نصر به امامت مقام معظم رهبری، گفت: در این عملیات، بیش از ۱۹۰۰ نفر نیروی عملیاتی و تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر در قالب ۴۴۵ تیم جست‌وجو، نجات و امدادرسانی، ۳۲۶ دستگاه خودروهای عملیاتی و ۴ فروند بالگرد در داخل مصلی و محورهای منتهی به مصلی حضور و مشارکت داشتند.

افشار افزود: در عملیات پوشش امدادی نماز جمعه تهران، جمعیت هلال احمر استان تهران با ۱۲۴۰ نفر نیروی امدادی کادر و داوطلب و ۱۷۵ دستگاه خودروی عملیاتی از ساعت ۳ بامداد در مصلی بزرگ تهران، رینگ اطراف و محورهای منتهی به مصلی حضور و پوشش امدادی و هدایت نمازگزاران به داخل مصلی را برعهده داشت.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به مجموع خدمات امدادی ارائه شده به نمازگزاران با حضور ۶۰۰ امدادگر و نجاتگر در داخل مصلی، از امدادرسانی به نمازگزاران خبر داد.

افشار افزود: در پایان مراسم نماز جمعه نیز با دریافت گزارش تراکم جمعیتی در متروهای خروجی به ویژه ایستگاه شهید بهشتی، عوامل امدادی برای ارائه خدمات در این ایستگاه‌ها حضور یافتند.

افشار همچنین از استقرار ۸۴۷ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی‌با ۱۳۶۸ دستگاه ATM ( ۹۰ صندوق و دستگاه ATM در داخل مصلی) برای جمع آوری کمک‌های مردمی‌به غزه، لبنان و یمن با همکاری بیش از ۳۹۰۰ نفر داوطلب خبر داد.