تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3803776
شناسه : 3803776
تاریخ :
صنعاء: مردم یمن مرعوب تجاوزات آمریکا و انگلیس نخواهند شد اقتصاد ایران: سخنگوی دولت یمن در صنعاء تاکید کرد که مردم و نیروهای مسلح یمن هرگز مرعوب تجاوزات آمریکا و انگلیس نخواهند شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،سخنگوی دولت یمن در صنعاء در واکنش به تجاوزات امروز آمریکا و انگلیس به خاک یمن گفت: تجاوز به پایتخت و برخی استانهای یمن پس از تظاهرات میلیونی مردمی در همبستگی با لبنان و غزه، تلاش بیهوده برای ترساندن مردم ما به شمار می‌رود.

وی  افزود ما تاکید می کنیم که یمن هرگز مرعوب این تجاوزات نخواهد شد و همچنان به ایستادگی خود در رویارویی با دشمنان با تمام قدرت ادامه خواهد داد.

این سخنگو تصریح کرد که عملیات یمن در چارچوب نبرد «پیروزی وعده داده شده و جهاد مقدس» تا زمان توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان ادامه خواهد یافت.

منابع خبری اعلام کردند که جنگنده های آمریکایی و انگلیسی در حمایت آشکار از جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه ملت های فلسطین و لبنان، امروز جمعه در مجموع 14 بار استانهای ذمار، الحدیده و صنعاء را بمباران کردند تا یمنی ها را وادار به توقف حمایتهای اصولی و جوانمردانه خود از ملتهای مظلوم فلسطین و لبنان کنند.

انتهای پیام/