تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3803768
شناسه : 3803768
تاریخ :
تابلوی خاص هنرمند گنبدی رونمایی شد اقتصاد ایران: گنبدکاووس- مدیرکل حوزه هنری استان گلستان گفت: امروز تابلو نقاشی دبیرکل شهید حزب الله لبنان در گنبدکاووس رونمایی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسام بنی فاطمه امروز عصر در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با اقامه نماز جمعه در گنبد کاووس، از تابلو نقاشی شهید سید حسن نصرالله اثر استاد کریم فزونی رونمایی شد.

وی افزود: این تابلو به سفارش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گلستان طراحی و اجرا شده و هدف از آن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار و همچنین ترویج ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیرکل حوزه هنری گلستان ادامه داد: مراسم رونمایی با حضور نمازگزاران، خانواده‌های شهدا و جمعی از مسئولان محلی شهرستان پس از ایراد خطبه‌های وحدت آفرین و تاریخ ساز امام امت انجام شد.

در این مراسم کریم فزونی خالق این اثر نیز با اشاره به اهمیت هنر در انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب اسلامی و یادآوری فداکاری‌های شهدا اظهار داشت: هنر می‌تواند وسیله‌ای برای بیان عشق و ارادت به شهدا و ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی باشد.

وی افزود: در این تابلو، کبوترها در حال پرواز به قدس هستند و من قصد داشتم این مفهوم را به تصویر بکشم که این راه ادامه دارد و متوقف نخواهد شد.

گفتنی است یکی از آثار استاد فزونی با نام «مقاومت» در موزه هنرهای فلسطین به نمایش در آمده است.