تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3803761
شناسه : 3803761
تاریخ :
نیروهای فراجا همواره پای تامین امنیت در کشور ایستاده اند اقتصاد ایران: تهران- استاندار تهران اظهار کرد: نیروهای فراجا پای عمل به رسالتشان که همواره تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت است ایستاده اند و مردانه به شهادت رسیده اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، استاندار و رئیس شورای تأمین استان تهران با صدور پیامی، آغاز هفته انتظامی را به سبزپوشان استوار قامت، پیام آوران عزت و اقتدار و پاسداران خستگی ناپذیر ایران اسلامی، به خصوص حافظان نظم و امنیت در شهر و استان تهران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ» «مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِ ۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا» / ‏ «آیه ۲۳ سوره احزاب»

آغاز هفته نیروی انتظامی سال ۱۴۰۳ و همگرایی آن با عملیات غرور آفرین «وعده صادق ۲» بار دیگر عزت، اقتدار و سربلندی سبزپوشان انتظامی را به دنیا یادآوری کرد و نشان داد دلاور مردان عرصه امنیت، پاسدار انقلاب و دستاوردهای آن و بازوی قدرتمند مردم در حفظ کیان کشور هستند.

تقدیم هزاران شهید فراجا از ابتدای انقلاب تاکنون، گواه آن است، که این پایمردان جان بر کف، پای عمل به رسالتشان که همواره تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت است ایستاده اند و مردانه به شهادت رسیده اند.

نیروی عزتمند فراجا علاوه بر تأمین نظم و امنیت، در مبارزه با آسیب‌ها، فسادهای اقتصادی، کج روی های اخلاقی و ناهنجاری‌های اجتماعی گام‌های مؤثر و ارزشمندی برداشته و سیزدهم مهرماه بهانه‌ای است که از این خدمات شایسته قدردانی کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر و جانبازان عزیز فراجا که برای حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت عمومی جان داده اند، هفته فراجا را به همه فرماندهان، کارکنان و زحمت کشان این عرصه و خانواده‌های گرامی آنان تهنیت عرض نموده و توفیق و سربلندی روز افزون در راه انجام رسالت‌های محوله را از خداوند متعال مسئلت دارم.

علیرضا فخاری استاندار تهران»