تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3803739
شناسه : 3803739
تاریخ :
راهپیمایی باشکوه مردم یمن در حمایت از غزه و لبنان اقتصاد ایران: مردم یمن این هفته نیز برای حمایت از مردم غزه ولبنان به خیابان‌ها آمدند و تظاهرات باشکوهی برگزار کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مردم یمن امروز جمعه در استان‌های صعده، صنعاء، ریمه و مأرب همچون هفته‌های گذشته تحت عنوان "حمایت از غزه و لبنان" تظاهرات باشکوهی برگزار کردند.

شبکه خبری المسیره یمن گزارش داد که اکثر میادین بزرگ شهرهای یمن امروز جمعه شاهد تظاهرات میلیونی مردم این کشور است.

یمن , نوار غزه , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

بیانیه مردم یمن در راهپیمایی امروز صعده

شهروندان یمنی در راهپیمایی امروز صنعاء با صدور بیانیه‌ای عملیات وعده صادق 2 را که جمهوری اسلامی ایران انجام داد و کل جغرافیای فلسطین اشغالی را تحت تأثیر قرار داد، تبریک گفتند.

شهروندان یمنی در راهپیمایی میلیونی امروز خود اعلام کردند: ما به ملت فلسطین و مقاومت آن می‌گوییم، هر چقدر که جنگ طول بکشد و هرچقدر هزینه داشته باشد، شما را تنها نخواهیم گذاشت و این عهد و پیمان با مردم لبنان و حزب الله نیز هست.

در بیانیه راهپیمایی میلیونی مردم یمن آمده است که مردم یمن به شما یهودیان جنایتکار صهیونیست، قاتلان انبیا و صالحان می‌گوید که کابوس سید حسن نصرالله تا زمان مرگتان شما را آزار خواهد داد.

مردم یمن در این راهپیمایی باشکوه اعلام کردند: با نزدیک شدن به سالگرد نبرد طوفان‌الاقصی، مجدداً با ملت فلسطین و مقاومت آن عهد می‌بندیم که با شما و در کنار شما هستیم.

شهوندان یمنی اعلام کردند که عملیات وعده صادق 2 توهم قدرت، برتری و سیطره رژیم صهیونیستی را از بین برد و مجدداً تأیید کرد که این رژیم و پدافند هوایی آن سست‌تر از تار عنکبوت است.

در این راهپیمایی باشکوه، مردم یمن خطاب به سید حسن نصرالله اعلام کردند: ای شهید اسلام همانطور که برادران رزمنده ما در حزب الله به شما گفتند ما نیز به شما می‌گوییم، همانطور که همیشه به ما وعده پیروزی می‌دادید، ما نیز به شما وعده پیروزی می‌دهیم.

در این بیانیه آمده است که "ای شهید اسلام، بشریت و قدس با تو عهد می‌بندیم که از راه جهاد منحرف نشویم."

انتهای پیام/