تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3803663
شناسه : 3803663
تاریخ :
شهید سید حسن نصرالله یک مکتب است اقتصاد ایران: سبزوار- امام جمعه سبزوار با اشاره به خدمات ارزشمند شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: سید مقاومت یک شخص نبود بلکه یک‌مکتب است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامرضا مغیسه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اظهار اینکه جهان اسلام به این درک و بصیرت نرسیده است که ملت خودش را به حمایت از مردم مظلوم فلسطین وادار کند اظهار کرد: یک عالم شیعه چنان ترس و وحشتی بر بدنه رژیم منحوس صهیونیستی انداخته بود که ۶ ساختمان مسکونی را با چند صد نفر از ساکنان‌آنجا از کودک و بزرگ را صهیونیست‌ها با بمب‌های اهدایی آمریکا قتل و عام کردند با این احتمال که شاید بتوانند به او برسند و ترور و شهیدش کنند.

امام جمعه سبزوار با اشاره به اینکه برکات چهار دهه مقاومت و رهبری و ایستادگی شهید سید حسن نصرالله در برابر صهیونیست‌های تا بن دندان مسلح از بین نخواهد رفت، اضافه کرد: این عالم مجاهد در حالی شهید شد که در حال دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان در میدان نبرد حاضر بود.

وی با اشاره به تاریخ‌خونین اسلام و تشیع که در ادامه راه سیدالشهدا (ع) است، افزود: اساسی که او در لبنان پایه گذاری کرده است با فقدان او از بین نخواهد رفت و به برکت خون او استحکام خواهد بخشید.

مغیسه اضافه کرد: سید مقاومت یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود و این راه همچنان ادامه خواهد یافت.