تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3803653
شناسه : 3803653
تاریخ :
عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ گنبد آهنین را تبدیل به کاغذ کرد اقتصاد ایران: تربت جام- امام جمعه تربت جام گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ گنبد آهنین را تبدیل به کاغذ کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین اسلامی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز اظهار کرد: یکی از وعده‌های قرآن نصرت مؤمنان در دل مشکلات، گرفتاری‌ها و در مقابل دشمن است که صف آرایی می‌کنند و این حقی است که خدا بر گردنش واجب کرده که در مصاف با باطل مؤمنان را یاری خواهد کرد اگر مؤمنان در جبهه حق در مقابل باطل و مشکلات صبر و مقاومت بکنند و با تلاش و تدبیر راه برون رفت را پیدا کنند نصرت الهی شامل حالشان می‌شود.

با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، لبنان و یمن و شهادت علمدار و سیدالشهدای مقاومت سید حسن نصرالله و فرماندهان سپاه گفت: رژیم جنایتکار و کودکش و سگ هار صهیونیستی، علمدار و پرچمدار مقاومت را بعد از ۳۰ سال ایثارگری و جهاد و شهادت و فرماندهی جبهه مقاومت، ترور و به شهادت رساند، دشمنان بدانند که فضیلتی بالاتر از شهادت برای مجاهدان راه خدا نیست.

وی با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ ادامه داد: عملیات وعده صادق ۲ معادلات صهیونیست‌ها را به هم ریخت و امید و روحیه به بدنه مقاومت برگشت و ما بردستان سپاه اسلام و نیروهای مسلح بوسه می زنیم که با موشک باران رژیم صهیونیستی دل شهدا و رزمندگان مقاومت، خانواده شهدای غزه، لبنان، یمن را شاد کردند.

حجت الاسلام حسین اسلامی با اشاره به شکست اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: با اجرای عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ گنبد آهنین رژیم صهیونیستی تبدیل به گنبد کاغذی شد و پیروزی و نصرت الهی با جبهه مقاومت است.

امام جمعه تربت جام تاکید کرد: ملت ایران با عزم و اراده ایمان، روحیه شهادت طلبی به میدان آمدند و اراده جدی دارند از هیچی نمی‌ترسند ملت ایران با اراده پولادین و حضور میدانی ثابت کردند برای نبرد با اسرائیل و دشمنان لحظه شماری می‌کنند.

اسلامی با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های انتظامی در تأمین نظم و امنیت گفت: نیروی انتظامی در فضای جامعه در خط اول جهاد فی سبیل الله قرار دارند.