تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3803652
شناسه : 3803652
تاریخ :
ترور فرماندهان مقاومت نشان از خوی درندگی رژیم صهیونیستی است اقتصاد ایران: مشگین‌شهر- امام جمعه مشگین‌شهر گفت: ترور فرماندهان مقاومت نشان از خوی ددمنشانه و درندگی و وقاحت تمام رژیم نامشروع صهیونیستی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به عملیات غرور آفرین «وعده صادق ۲» و پاسخ قاطع و دندان شکن جمهوری اسلامی ایران به دشمن جنایتکار صهیونیستی اظهار کرد: کشتار مردم بی گناه غزه و لبنان و ترور «سید حسن نصرالله» و ترور فرماندهان مقاومت و «شهید نیلفروشان» نشان از خوی ددمنشانه و درندگی و وقاحت تمام رژیم نامشروع صهیونیست است.

وی با بیان اینکه این خوی درندگی رژیم سفاک اسرائیل بعد از جریان طوفان الاقصی در جامعه باید تبیین شود، افزود: «سید حسن نصر الله» رهبر شجاع و دانشمند جهان عرب بود و پاداش او جز شهادت چیز دیگری نبود و به معنای دقیق کلمه مجاهد فی سبیل الله بود.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه شهادت یکی از زیباترین ارزش الهی و ملکوتی است، تصریح کرد: زندگی شرافتمندانه سیدالشهدا حماسه کربلا را به وجود آورد و مردم نباید در برابر ظلم حاکمان بی تفاوت باشند چرا که کارزار میان جبهه حسینی (ع) و یزیدی همیشگی است و جبهه حسینی جبهه حق و مبارزه با ظلم در مقابل جبهه انحراف و ظلم و باطل است.

خطیب نماز جمعه در پایان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک کسب رتبه برتر کشوری فرماندهی انتظامی و خسته نباشید به مجموعه خدوم در راستای نظم و امنیت در شهرستان خاطرنشان کرد: وجود نیروی انتظامی وجودی مهم و ضروری و الگوی ولایتمداری است و بخش بسیار مهم امنیت ما مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است.

وی افزود: صیانت از فرهنگ جامعه به خصوص در حوزه عفاف و حجاب، مقابله جدی با انواع مختلف آسیب‌های اجتماعی، تربیت نیروی انسانی در پادگان از اقدامات خوب و ارزشمند نیروی انتظامی است که جای قدردانی دارد.