تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3803650
شناسه : 3803650
تاریخ :
عملیات وعده صادق ۲ قدرت موشک‌های ایرانی را به دنیا نشان داد اقتصاد ایران: زاوین- امام جمعه زاوین کلات گفت: عملیات وعده صادق ۲، قدرت موشک‌های ایرانی را به دنیا نشان داد و به آمریکایی‌ها فهماند که در برابر حملات دفاعی کشور ما به معنای واقعی کلمه بی دفاع خواهند بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین اسلامی راد در خطبه‌های این هفته زاوین اظهار کرد: این عملیات ثابت کرد، هیچ پدافندی که بتواند جلوی انبوه موشک‌های ایرانی را بگیرد، وجود ندارد اگر وجود داشت رینگ پدافندی ائتلاف" غربی عربی" در شب عملیات می‌توانست آنان را نجات دهد.

وی تاکید کرد: پایگاه‌های آمریکا در اردبیل، قطر، عراق، کویت و بحرین به همان اندازه بی دفاع اند و ناتوان، این چیزی است که خودشان افشا کردند.

امام جمعه زاوین کلات گفت: در عملیات صادق ۲ آنچه انجام شد، صرفاً نشانه کوچکی از یک دفاع تمام عیار است و صد البته آنچه نشان داده شده آخرین نسخه از دارایی‌های موشکی ایران نبوده و همه می‌دانند آنچه رونمایی شده حداقل مربوط به پنج سال گذشته است.

وی تاکید کرد: لذا یقین بدانید که ایران اسرائیل را با نسخه‌های قدیمی هدف قرار داده و موشک‌ها و جنگ افزارهای دیگری داریم که حتی رونمایی هم نشده است.

اسلامی راد افزود: متأسفانه رژیم صهیونیستی شیوه‌ای در پیش گرفته که فرعون برای باقی ماندن بر اریکه قدرت در پیش گرفته است و آن هم کشتن کودکان بی گناه است.

امام جمعه کلات با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: پیشرفت و امنیت مکمل یکدیگر هستند و هر یک به نوعی زمینه ساز توسعه دیگری است.

وی افزود: برای امنیت پایدار و قوی شدن باید در حوزه‌های متعدد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تلاش کرد و در این راستا باید بستر امنیت در جامعه فراهم باشد.

حجت الاسلام اسلامی راد به روز روستا و عشایر اشاره کرد و افزود: بخش عمده‌ای از مردم روستا به خاطر نداشتن شغل و امکانات به شهری کوچ می‌کنند که باید برای برگشت آنان به روستا چاره اندیشی کرد.