تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3803641
شناسه : 3803641
تاریخ :
مردم استان بوشهر آماده جانفشانی در راه اسلام و مسلمین هستند اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با حکم مقام معظم رهبری مردم استان بوشهر آماده جانفشانی در راه اسلام و مسلمین هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نماز جمعه بوشهر با تبریک هفته نیروی انتظامی از خدمات و فعالیت آنان قدردانی کرد و افزود: برقراری نظم و امنیت در جامعه مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی است.

وی با تقدیر از مجموعه نیروی انتظامی استان بوشهر از برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: از تلاش دانش‌بنیان، میدانی، عملیاتی نیروی انتظامی قدردانی می‌شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به سالروز عملیات مقابله مستقیم رزمندگان نیروی دریایی سپاه در سال ۱۳۶۶ با آمریکای متجاوز در خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: در این عملیات هیمنه آمریکا شکسته شد و رزمندگان استان بوشهر در نیروی دریایی سپاه با رشادت و اقتدار ضربات مهلکی به آمریکا وارد و عظمت و حماسه ماندگار ثبت کردند.

وی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به دست رژیم صهیونیستی با حمایت ویژه آمریکا و دیگر کشورهای غربی خاطرنشان کرد: حرکت محور و جبهه مقاومت متوقف نمی‌شود، بلکه با شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان مبارزه جبهه مقاومت و حزب‌الله قوی‌تر، قدرتمندتر و با روح انتقام‌گیری و با شدت بیشتری علیه رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند از مجاهدت و مبارزه جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی جلوگیری کند تأکید کرد: محور مقاومت با شهادت سیدحسن نصرالله قوی‌تر شد و کشورهای حامی رژیم جعلی اسرائیل با مرگ این رژیم سرنگون می‌شوند.

وعده صادق ۳ کوبنده‌تر خواهد بود

وی سید حسن نصراله را جان گذشته در راه مسیر آزادسازی قدس شریف دانست و بیان کرد: این مجاهد بزرگ ۳۰ سال در اشکال مختلف حزب‌الله لبنان را مدیریت کردند و در سخت‌ترین شرایط زندگی و زیست می‌کردند ولی یک قدم در مجاهدت و مقاومت کوتاهی نکرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، داشتن روح ایمان الهی، تقوا، مجاهدت، دانش مدیریت نظامی و وجود روح ولایت‌مداری را از جمله ویژگی‌های شهید حسن نصرالله برشمرد و گفت: با طلوع فعالیت حزب‌الله لبنان، جبهه مقاومت چنان ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی وارد کرده که اکنون در فلسطین اشغالی زمین‌گیر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: سید حسن نصرالله چنان حماسه‌ای در مقاومت و قدرت عملیاتی و میدانی با رزمندگان حزب‌الله لبنان به نمایش گذاشته است که رژیم صهیونیستی هر روز به مرگ و نابودی خود نزدیک‌تر می‌شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس بداند که با شهادت سیدحسن نصرالله و دیگر سرداران مرگ محتوم خود را امضا کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، با بیان اینکه نخست وزیر جنایتکار این رژیم صهیونیستی می‌گوید من با به شهادت رساندن سید حسن نصرالله کار محور مقاومت را تمام کرده‌ام گفت: این رژیم باید بداند کار محور مقاومت از امروز با اقامه نماز جمعه در تهران به امامت مقام معظم رهبری آغاز شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به حوادث تاریخ اسلام در شهادت خاندان رسول گرامی (ص) تصریح کرد: در طول تاریخ دشمنان همواره در نابودی اسلام و ایران تلاش کرده‌اند ولی اکنون اسلام و ایران قوی‌تر شده است.

امام جمعه بوشهر، با اشاره به اینکه رژیم جنایتکار صهیونیستی عملیات وعده صادق یک را تجربه کرد گفت: این رژیم حماقت کرد و تجربه نگرفت، و میهمان ما هنیه را در تهران ترور، مستشاران ایران در سوریه و لبنان، و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را شهید کرد اکنون طعم سخت وعده صادق ۲ را چشیدند، و بدانید اگر اقدامی کنید همانگونه که یک، دو داشت وعده صادق ۲ نیز وعده صادق ۳ خواهد داشت.

صفایی‌بوشهری، با اشاره به اینکه وعده صادق یک با وعده صادق ۲ تفاوت داشت گفت: همانگونه که وعده صادق ۲ قوی‌تر از یک بود، وعده صادق ۳ کوبنده‌تر و ویرانگران‌تر خواهد بود.

شورای امنیت بی‌خاصیت شده است

وی ادامه داد: اگر دست به ترور بزنید و علیه امنیت ملی، ملت ایران و محور مقاومت اقدام کنید، بدانید که جمهوری اسلامی ایران سکوت نمی‌کند، دورانی که شما کشورهای اسلامی را می‌زدید، می‌کوبیدید و شکست می‌دادید تمام شده و الحمدلله مسلمین آگاه شده‌اند و شما می‌بینید اکنون در کشورهای اسلامی برای حضور در خط مقاومت مسابقه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه سازمان‌های حقوق بشری همانند سازمان ملل متحد و شورای امنیت بی‌خاصیت شده است افزود: شورای امنیت و سازمان ملل متحد نزد مردم جهان دیگر اعتباری ندارند و به‌عنوان یک پایگاه به بیان مطالب تبدیل شده و نه برای جلوگیری از ظلم و ستم‌های جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه سازمان ملل متحد به یک پایگاهی در حد نشست‌های بیانات و سخنرانی تبدیل شده است گفت: با این وجود این حرکت ایران، طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود که حق دفاع مشروع را لحاظ کرده است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تأکید بر توجه کشورهای اسلامی و عربی منطقه به لبنان و فلسطین گفت: مسلمان و عرب بودن حکم می‌کند که از ملت بزرگ فلسطین و لبنان دفاع کنید نه خود را کنار بکشید و یا سکوت کنید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، جایگاه مقاومت در استان بوشهر را با قدمت ۵۰۰ ساله مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: با حکم مقام معظم رهبری مردم استان بوشهر آماده جانفشانی در راه اسلام و مسلمین هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه اسرائیل جعلی مولود انگلیس و آمریکا است افزود: کشورهای حامی رژیم صهیونیستی با مرگ و نابودی اسرائیل غاصب دچار بحران و سرنگونی می‌شوند.