تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3803575
شناسه : 3803575
تاریخ :
مسئولان محور مقاومت هوشیار باشند/ شهید نصرالله معمار محور مقاومت اقتصاد ایران: قم- امام جمعه قم گفت: مسئولان محور مقاومت باید هوشیار باشند و فریب جنگ روانی و دشمنان را نخورند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای مسلح نقش ویژه‌ای در ایجاد و حفظ امنیت کشور دارند و عملیات وعده صادق ۲ حماسه‌ای عظیم و شکوهمند بود.

امام جمعه قم بیان کرد: وعده صادق ۲ اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ رژیم صهیونیستی، آمریکا و تمام جهان کشید و نشان داد که مقتدرانه در مقابل زورگویان عالم می‌ایستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ابراز کرد: شهید سید حسن نصرالله در دوران دبیر کلی حزب الله لبنان انقلابی عظیم در منطقه ایجاد کرد و ولایت مداری و تبعیت از ولایت فقیه در اخلاق و سیره ایشان متجلی بود.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله با نیروی ایمان و تبعیت از ولایت حزب الله لبنان را اوج اقتدار رساند و او امروز معمار محور مقاومت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شهید نصرالله با مجاهدت و قدرت ایمان توانست پرچم اسلام و اقتدار را در منطقه به اهتزاز در بیاورد و محور مقاومت را به اوج عزت و اقتدار برساند.

آیت الله اعرافی ادامه داد: مبارزه به تروریسم از دستاورهای عظیم شهید نصرالله است و دشمن این را باید بداند که سید مقاومت همواره زنده است و راه و سیره او با قوت بیشتری ادامه دار خواهد بود.

امام جمعه قم اذعان کرد: حزب الله به زودی خود را بازسازی می‌کند و با قدرت و اقتدار مضاعفی پا به میدان خواهد گذاشت.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: در جنگ روانی و شناختی دشمن همواره باید پیرو ولی فقیه زمان باشیم و با شجاعت در مقابل تحریفات و کذب‌های دشمن و توطئه‌های آنان بایستیم.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: مسئولان محور مقاومت باید هوشیار باشند و در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی و در برابر وقوع آنها ممانعت کنند و فریب جنگ روانی آنان را نخورند.

آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با اتکا به نیروی ایمان، خداوند و پیروی از ولایت می‌تواند در برابر دسیسه‌های دشمن فائق شود و به پیروزی نهایی برسد.