تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3803534
شناسه : 3803534
تاریخ :
نماز جمعه رهبر انقلاب شکوه قدرت و پشتیبانی از محور مقاومت است اقتصاد ایران: کازرون- امام جمعه کازرون با اشاره به برگزاری نمازجمعه تهران گفت: حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه به نشانه حضور در خط مقدم برای پیکار با فرعون زمان، شکوه قدرت و پشتیبانی از محور مقاومت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان کازرون با بیان اینکه نصرت و یاری به مؤمنان وعده خداوند متعال است گفت: کسانی که در راه خدا جهاد و تلاش می‌کنند خداوند در همه زمینه‌ها آنها را یاری می‌کند و در این راه ذره‌ای نباید شک داشته باشیم.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ما داغدار عزیزانمان در جبهه مقاومت است اما مصائب به وجود آمده زمینه رشد جامعه را فراهم خواهد کرد همانند مصیبت بزرگ سیدالشهدا (ع) خداوند یاری و نصرت خواهد کرد.

حجت الاسلام صباحی افزود: نتیجه مصیبت‌ها خصوصاً مصیبت سید حسن نصرالله جوامع اسلامی را متحول می‌کند چرا که ثمرات خون شهید جامعه را متحول خواهد کرد.

امام جمعه کازرون گفت: در جبهه اسلام دل‌ها آرام است با حماسه و شجاعت و برعکس در جبهه دشمن دل‌هایشان دائم در هراس است و این خواست خداوند متعال است.

حجت الاسلام صباحی افزود: راه حق دل‌های آزادگان جهان را تسخیر کرده و در سراسر دنیا شاهد راهپیمایی‌ها علیه اسرائیل هستیم و این وعده الهی است که به پیروزی ختم خواهد شد و خداوند فروپاشی جبهه استکبار را نزدیک کرده است.

وی ادامه داد: حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه به نشانه حضور در خط مقدم برای پیکار با فرعون زمان و پشتیبانی و قدرت محور مقاومت است.

حجت الاسلام صباحی گفت: آینده حزب الله با مکتب تشکیل شده و با این ترورها خدشه‌ای بر پیکر حزب الله وارد نخواهد شد همانطور که اول انقلاب و هشت سال جنگ چه بزرگانی ایران اسلامی از دست داد و راه با قدرت با شکوه تری ادامه دارد.

وی در پایان خطبه با تبریک هفته نیروی انتظامی و تشکر از حافظان امنیت تصریح کرد: انس و الفت پلیس با مردم مانع از مخدوش شدن این عزیزان در چشم جامعه توسط دشمنان است.