تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3803529
شناسه : 3803529
تاریخ :
عملیات وعده صادق ۲ سیلی محکمی بر صورت رژیم جعلی اسرائیل بود اقتصاد ایران: اصفهان - امام جمعه ورزنه گفت: عملیات وعده صادق ۲ سیلی محکمی بر رژیم جعلی اسرائیل بود و در صورت تعرض به خاک ایران اسلامی با پاسخ بسیار سخت وکوبنده‌ای مواجه خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد شیاسی امام جمعه ورزنه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر ورزنه اظهار کرد: برای اهل تقوی فوض عظیمی است چرا که اهل تقوی نافرمانی پروردگار خود را انجام نمی‌دهد و در برابر هوای نفس ایستادگی می‌کند و جایگاه این افراد در بهشت رضوان است.

امام جمعه ورزنه ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله افزود: بیش از ۴۰ سال حزب الله تشکیل شده است که در طول بیش از ۳۰ سال دبیرکلی حزب الله که بر عهده سیدحسن نصرالله بود خدمات بسیار ارزنده‌ای برای مردم لبنان به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: نقش اساسی را امروز در لبنان حزب الله دارد که بسیاری از مردم این مرز وبوم ازحزب الله حمایت وهمراه هستند.

وی به شهادت مالک اشتر اشاره وبیان داشت: وقتی خبر شهادت مالک اشتر به امیر المومنین رسید ایشان فرمودند چه کسی مثل مالک است و چه کسی می‌تواند مالک را توصیف کند. مالک اشتر محکم در کنار امیرالمومنین بودو به نقل از امیرالمومنین که فرمودند همانطور که من در کنار پیامبر بودم مالک اشتر هم در کنارمن بود.

امام جمعه ورزنه در ادامه افزود: مالک اشتر در برابر دشمنان محکم واستوار ایستاد وفریب کسی را نخورد وبه همین خاطر اورا به کوه تشبیه کردند.

حجت السلام شیاسی به ایستادگی سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: امت اسلامی کسی را از دست داد که ویژگی او ایستادگی بی قید وشرط در برابر دشمنان اسلام بود.

وی به عصبانیت دشمنان از سید حسن نصرالله اشاره کرد و بیان داشت: نیروی ایمان، ولایتمدار بودن و محور وحدت برای جبهه مقاومت باعث عصبانیت دشمن از وی بود. سید حسن نصرالله به مردم جهان می‌گفت بدانید حسین زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای هستند و اگر می‌خواهید موفقیت داشته باشید از این مرد بزرگ پیروی کنید

امام جمعه ورزنه افزود: سیدحسن نصرالله به فیض عطیم شهادت نائل آمدولی خسارت بزرگی بر امت اسلامی وارد شد ولی این راه محکم‌تر از قبل ادامه پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام شیاسی در خطبه دوم به ولادت عبئالعظیم حسنی اشاره واظهارکرد: زیارت این مرد بزرگ ثواب زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین را دارد و این از عظمت وبزرگی ایشان است.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بیان داشت: نیروی انتظامی مقتدرانه خدمت می‌کند ومظلومانه نیروهایش به شهادت می رسند. کارهای بزرگی از جمله حفظ امنیت در تمام نقاط ایرانی اسلامی در همه زمینه را برعهد دارد که باید قدر دان تلاش پلیس خدمتگذار باشیم.

امام جمعه ورزنه به اقامه نماز جمعه تهران به امامت ولی امر مسلمین جهان اشاره کرد وافزود: حضور حماسی مردم در نماز جمعه تهران که به امامت ولی امر مسلمین جهان اقامه می‌شود بیانگر این است ما هیچ هراسی از دشمنان اسلامی نداریم وهمیشه درمیدان مبارزه حضور داریم و این حضور امروز وحدت بخش و دشمن شکن است.

وی به پیام رهبر انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: طبق حکم رهبر انقلاب اسلامی بر همه فرض است تا به مردم لبنان وخصوصا حزب الله کمک کنند وهرمه باید کمک بکنیم و این کمک باعث تقویت جبهه مقاومت خواهد بود.

حجت السلام شیاسی به جهاد تبیین اشاره کرد و بیان داشت: امروز همه باید در میدان جبهه تبیین با بصیرت افزایی وآگاهی دادن از مقاومت مردم لبنان وغزه در برابر ظلمی که به آنها شده است حضور جدی داشته باشیم و وحدت وانسجام امت اسلامی باعث پیروزی امت اسلامی خواهد شد.

امام جمعه ورزنه به عملیات وعده صادق ۲ اشاره کرد وافزود: عملیات وعده صادق سیلی بود بر رژیم جعلی اسرائیل ودر صورت تعرض به خاک ایران اسلامی با پاسخ بسیار سخت وکوبنده ای مواجه خواهد شد وملت ایران با نیروی ایمان و وحدت وهمدلی بر مستکبران پیروز است.