تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3803519
شناسه : 3803519
تاریخ :
وعده صادق ۲ موجب شگفتی دشمنان از اقتدار جمهوری اسلامی شده است اقتصاد ایران: قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: وعده صادق ۲ موجب شگفتی و تعجب دشمنان از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی شده است و قلوب آزرده ملت‌های ستم دیده مسلمان را التیام داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی نظری منفرد پیش از ظهر جمعه در دفتر آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح به سرزمین‌های اشغالی در رسانه‌ها جهان بسیار منعکس و گسترده شده است.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: وعده صادق ۲ موجب شگفتی و تعجب دشمنان از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی شده است و قلوب آزرده ملت‌های ستم دیده مسلمان را التیام داد.

وی ابراز کرد: امروز که به لحاظ نظامی و تسلیحات به بازدارندگی رسیده‌ایم، نشان از یاری رساندن خدای متعال به جبهه حق دارد.

حجت الاسلام منفرد اذعان کرد: رژیم صهیونیستی روزگاری خود را قدرت بلامنازع منطقه می‌دانست و فلسطینی‌ها به تنهایی و با سنگ با این رژیم مقابله می‌کردند، اما امروز کشورهای حامی مقاومت به شمول ایران و لبنان و عراق و سوریه و یمن اسرائیل را احاطه کرده‌اند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز با استناد بر آیات قرآن امت اسلام دژهای مستحکم صهیونیسم و یهود را درهم شکسته‌اند و این جانیان بی حیثیت شده‌اند و رعب و وحشت به دلشان افتاده است.

وی ادامه داد: این رعب و وحشت‌های یهودیان و جنایتکاران عالم یکی از جنود الهی است و مسلمانان به دستور خداوند در مقابل ظالمان ایستادگی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام نظری منفرد عنوان گرد: دشمنان اسلام از اتحاد مسلمانان وحشت دارند و علی‌رغم اینکه دشمنان همواره در صدد ایجاد اختلاف در میان مسلمین بوده‌اند اما اینک اسرائیل با اتحاد مسلمین از تمامی جهات محاصره شده است.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: جنایات یهودیان و صهیونیسم با تبعیت از آیات قرآن کریم به جایی نخواهد رسید و به زودی شاهد اضمحلال و نابودی آنان خواهیم بود.

وی ادامه داد: آمریکا تصور می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی ماجرای مقاومت خاتمه پیدا می‌کند، اما نمی‌دانست که جبهه مقاومت مملو از سردار سلیمانی‌ها است.

استاد حوزه علمیه قم اظهار کرد: رفتار آنانی که در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی و موالی‌اش سکوت می‌کنند، قابل تحمیل نیست و هر کشوری که با آمریکا وارد دوستی شد به سرنوشت شکست مبتلا شده است.

حجت‌الاسلام نظری منفرد یادآور شد: جنگ حق و باطل سختی‌ها و شهید دادن‌ها دارد اما امتیاز رزمندگان اسلام در این است که خداوند حامی و پشتیبان آنان است.