تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3803518
شناسه : 3803518
تاریخ :
مشکل خاص امنیتی در استان بوشهر نداریم اقتصاد ایران: بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مشکل خاص امنیتی در استان بوشهر نداریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تبریک هفته انتظامی اظهار کرد: فراجا در دوران دفاع مقدس سه هزار و ۶۵۷ شهید را تقدیم کرده است.

وی افزود: افتخار داریم که تاکنون ۱۱ هزار شهید تقدیم درخت تنومند انقلاب اسلامی کردیم، سال گذشته حدود ۱۰۰ نفر از هم‌رزمانمان در مرزبانی و انتظامی به شهادت رسیده اند و از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۵ نفر همرزمان عزیزمان به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

رتبه ۲۸ استان بوشهر در سرقت‌ها

سردار سوسنی با بیان اینکه در استان ولایتمدار بوشهر امنیت به صورت نسبی برقرار است و هیچ‌گونه مشکل خاصی در استان نبوده است. خاطرنشان کرد: بر اساس آمار مرکز فرماندهی و کنترل فراجا در سرقت‌ها استان بوشهر استان بیست و هشتم است و در شرارت سی و چهارم هستیم و این نشان دهنده این است که مردم استان بوشهر مردمی ولایتمدار با فرهنگ غنی و شهید پرور هستند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به بیانات رهبری که فرمود یکی از ستون‌های مستحکم امنیت نیروی انتظامی است، گفت: این خون‌هایی که ریخته شده هر روز این ستون را مستحکم‌تر می‌کند.

وی گفت: در بحث پلیس در تراز انقلاب اسلامی الحمدالله تا کنون ۳۵۰ نفر از همکارانمان در حال آموزش حفظ قرآن کریم هستند، هزار و ۲۰۰ نفر از همکاران در حال حفظ یک جز تا ۱۰ جز قرآن کریم هستند و سه هزار و ۵۰۰ نفر از همکاران به دنبال فراگیری نهج البلاغه هستند، پلیسی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

نمره قبولی پلیس بوشهر

سوسنی تاکید کرد: خوشحالیم و تشکر می‌کنم از مردم ولایتمدار استان، سربازان شما در نیروی انتظامی از دستان شما نمره قبولی گرفتند، در سامانه ۱۹۷ که شما با ما در ارتباط هستید ۵۴ درصد شکایت مردم نسبت به سنوات گذشته از مأموران پلیس کمتر شده است.

وی با بیان اینکه تقدیرها از پلیس ۱۲ درصد بیشتر شده است خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد که پلیس خدمتگزاری برای شما مردم عزیز استان هستیم.

سردار سوسنی گفت: دو سامانه ۱۹۷ و ۱۱۰ پیش بینی شده است برای درخواست‌ها، انتقادها و پیشنهادهای مردم عزیز با پلیس، خواهش می‌کنم از مردم که ناظر بر اعمال پلیس باشید تا معایب خودمان را برطرف کنیم تا بهتر بتوانیم خدمت گزاری شما را انجام دهیم.