تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3803505
شناسه : 3803505
تاریخ :
جواب کوبنده سپاه کمی از ناراحتی‌های امت حزب الله را تسکین داد اقتصاد ایران: تبریز-امام جمعه تبریز گفت: پاسخ موشکی و جواب کوبنده سپاه کمی از آلام و ناراحتی‌های امت حزب الله را تسکین داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: دشمن خبیث عقل خود را از دست داده است اگر عقل داشت می‌دانست که قبل از انتقام شهید هنیه نباید دست به جنایت دیگری می‌زد اما خباثت این رژیم در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، امت حزب الله را ناراحت کرد.

وی ادامه داد: پس از شهادت اسماعیل هنیه امت حزب الله ناراحت بود و در انتظار پاسخ بودیم؛ پاسخ موشکی و جواب کوبنده سپاه، کمی از آلام و ناراحتی‌های امت حزب الله را تسکین داد.

وی افزود: انتظار ما از نیروهای مسلح آمادگی کامل است تا به محض فرمان رهبر معظم انقلاب و صلاح دانستن ایشان به قصد حذف این رژیم منحوس از روی زمین وارد عملیات شوند.

امام جمعه تبریز گفت: حوادث اخیر در جنوب لبنان و شهادت فرماندهان جبهه مقاومت هرچند تلخی‌هایی داشت اما برکات زیادی هم در برداشت.

وی خاطرنشان کرد: نخستین دستاورد این حادثه وحدت کامل بین نیروهای مقاومت در سوریه، یمن، لبنان، ایران و فلسطین است که ید واحد شدند و اگر می‌خواهیم آمریکا را جای خود بنشانیم به این اتحاد نیاز داریم و همه یک صدا اعلام می‌کنند که اسرائیل باید محو شود.

وی گفت: اتحاد شیعه و سنی دیگر دستاورد این حادثه بود و در سایه شهادت فرماندهان حزب الله دیگر حرف از اختلاف بین شیعه و سنی وجود ندارد.

مطهری اصل اضافه کرد: تبلیغ آمریکا، اروپا و تمام خبیث‌های دنیا مبنی بر اینکه ایران برای خود تلاش می‌کند، با این حادثه از بین رفت و نشان داد که شیعه‌ها برای انتقام فرماندهان سنی، جان و خون خود را می‌دهند و ایران امروز برای نجات کل انسان‌ها و مستضعفان جهان تلاش می‌کند.

وی اضافه کرد: از دستاوردها و برکت‌های این شهادت‌ها این بود که حجت برای ایران تمام شد و با اینکه نظام صبر و تمنی می‌کرد اما با دیدن خباثت‌های رژیم صهیونیستی، نه ایران بلکه تمام مسلمانان منطقه و جهان خواستار از بین رفتن اسرائیل هستند.