تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3803463
شناسه : 3803463
تاریخ :
اجازه خدشه‌دار شدن امنیت را به دشمن نخواهیم داد اقتصاد ایران: زنجان- فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم دشمن در خدشه‌دار کردن امنیت ایران اسلامی به اهداف شوم خود دست یابد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد طراقیه در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با تاکید بر اینکه به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا دشمن در خدشه‌دار کردن امنیت ایران اسلام به اهداف شوم خود دست یابد، افزود: بی‌تردید برای رسیدن به این مهم باید در برابر همه این هجمه‌ها ایستادگی کرده و مغلوب جوسازی‌های دشمن نشویم.

وی با یادآوری اینکه «پلیس هوشمند؛ مردم قانون‌مدار» به عنوان شعار هفته فراجا انتخاب شده و این بدان معنی است که مردم در همه صحنه‌ها پشتیبان و کمک‌حال پلیس بوده‌اند، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی دشمن در شرایط کنونی جامعه، این است که امنیت ایران اسلامی را خدشه‌دار کند، این در حالی است که نیروی انتظامی با تلاش خود و حمایت مردم هیچ‌گاه اجازه چنین کاری را نخواهد داد.

این مسؤول در ادامه ضمن تبریک به خاطر انجام عملیات غرورآفرین و حماسی وعده صادق ۲ که با همت سپاه پاسداران انجام شد، ادامه داد: یکی از مسوولیت‌های سنگین فراجا چه در داخل و چه در خارج از کشور این است که با ناهنجاری‌ها بر اساس قانون برخورد کند، به همین خاطر بسیار مهم است که در اجرای قانون هیچ‌گاه مغلوب جوسازی دشمن نشویم.

فرمانده انتظامی استان زنجان، حفظ آرامش و امنیت را یکی از وظایف مهم و خطیر فراجا عنوان کرد و با بیان اینکه بی‌تردید اگر نیروی انتظامی تا به امروز در این زمینه به موفقیت‌هایی دست یافته، به خاطر پشتیبانی و حمایت مردم بوده است، تصریح کرد: بدون شک برای اینکه بتوانیم این مسیر را تا به انتها ادامه دهیم، مردم در کنار پلیس خواهند بود.

طراقیه با یادآوری اینکه نیروی انتظامی استان زنجان طی یک سال گذشته اقدامات مهم و شاخصی را در راستای تأمین امنیت و آرامش مردم استان انجام داده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمارها حاکی از آن است که اعتماد مردم به پلیس نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و این موضوع را می‌توان از بالا رفتن میزان تماس‌های مردمی با سامانه ۱۹۷ مشاهده کرد.