تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3803457
شناسه : 3803457
تاریخ :
تکذیب ادعای منابع غربی درباره دفن پیکر سید حسن نصرالله اقتصاد ایران: منابع غربی ادعاهای جدیدی درباره سید حسن نصرالله دبیر کل شهید حزب الله لبنان مطرح کردند که از سوی یک منبع نزدیک به حزب الله تکذیب شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، منابع غربی ادعاهای جدیدی درباره سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله لبنان مطرح کردند.

منابع غربی مدعی شدند: یک منبع نزدیک به جنبش حزب الله اعلام کرده است که پیکر شهید سید حسن نصرالله به صورت موقت به امانت در مکانی نامعلوم دفن شده است تا شرایط برای تشییع مهیا شود. این پس از تهدیدهای اسرائیل درباره هدف قرار دادن تشییع کنندگان و مکان دفن او رخ می‌دهد.

این درحالی است که یک منبع وابسته به حزب الله صحت گزارش های منتشر شده مبنی بر دفن موقت سید حسن نصرالله را به دلیل دشواری مراسم تشییع جنازه مردمی وی در نتیجه تهدیدهای رژیم صهیونیستی تکذیب کرد.

گفتنی است که ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه ۶ مهرماه با حداقل ۸۰ بمب سنگرشکن به جنوب حومه لبنان حمله کرده و مرکز فرماندهی حزب‌الله را هدف قرار داد. حزب‌الله لبنان یک روز پس از آن با صدور بیانیه‌ای، شهادت سیدحسن نصرالله را تأیید کرد.