تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3803448
شناسه : 3803448
تاریخ :
بیش از ۳ هزار تبعه بیگانه در میناب دستگیر شده‌اند اقتصاد ایران: بندرعباس- فرمانده انتظامی میناب از دستگیری بیش از ۳ هزار تبعه خارجی در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس قاسمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه میناب ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: مردم شهرستان میناب در طول یک سال گذشته همراهی و همکاری بسیار خوبی را با فرزندان خودشان در مجموعه انتظامی داشتند.

وی افزود: شعار امسال هفته فراجا «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» است و وضعیت مطلوب نظم و امنیت شهرستان میناب نشان از همراهی سازنده مردم است.

قاسمی تاکید کرد: شهرستان میناب وضعیت امنیت پایداری دارد و مجموعه جرایم با کاهش چشمگیری روبرو بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب تاکید کرد: در سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۵ هزار و ۴۲۹ تماس و امداد خواهی توسط به مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ارجاع شده است که منجر به حضور عوامل انتظامی در صحنه ۱۶ هزار و ۷۵۶ مورد شده است.

وی ادامه داد: در بحث صدور گذرنامه، بیش از ۱۷ هزار جلد گذرنامه صادر شده و در بحث پروانه کسب نیز ۱۸۴۰ فقره پروانه کسب و بیش از ۴۳۰ فقره گواهی صلاحیت فردی صادر شده است.

سرهنگ قاسمی عنوان کرد: در بحث سرقت، ۱۷ درصد انواع سرقت‌ها در شهرستان طی سال جاری کاهش پیدا کرده و در بحث کشف سرقت‌ها هم ۷۲ درصد از سرقت‌ها کشف شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تأکید کرد: بیش از ۹ تن انواع مواد مخدر در سال جاری کشف و ضبط شده است و در بحث ساماندهی اتباع بیگانه نیز بیش از ۳ هزار و ۴۱ نفر در سطح شهرستان دستگیر و به کشور خودشان ارسال شده‌اند.