تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3803431
شناسه : 3803431
تاریخ :
لیگ برتر هندبال بانوان|شکست مدافع عنوان قهرمانی در هفته دوم اقتصاد ایران: هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان با شکست مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها و پیروزی سپاهان به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته دوم بیستمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور از صبح امروز (جمعه - 13 مهر) با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که طی آن سنگ آهن بافق شکست خورد و سپاهان، رایزکو و لارستان برابر حریفان‌شان به برتری رسیدند.  

 

سنگ آهن بافق مدافع عنوان قهرمانی مسابقات در نخستین بازی خود در لیگ برتر میزبان نفت و گاز گچساران بود که نتوانست انتظارات را برآورده کند و برابر تیم یکدست و قدرتمند گچساران شکست را پذیرا شد تا لیگ برتر را با باخت آغاز کند. نفت و گازی‌ها با این پیروزی سه امتیازی شدند. 

سپاهان اصفهان نیز که میهمان زاگرس جنوبی کازرون بود، با کسب دو امتیاز این بازی به خانه برگشت تا جمع امتیازات خود را به عدد سه برساند. طلایی‌پوشان در این بازی با نتیجه قاطع 37 بر 22 پیروز شد. 

همچنین رایزکو تهران حریف خود یعنی نامی نو اصفهان را با شکست بدرقه کرد تا نخستین دو امتیاز خود در لیگ برتر را دشت کند. 

شهید چمران لارستان نیز که به ملایر رفته بود 26 بر 43 غدیر این شهر را شکست داد تا با چهار امتیاز شیرین از دو بازی نخست خود در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد. 

نتایج کامل مسابقات هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان به این شرح است: 

غدیر ملایر 26 - شهید چمران لارستان 43

رایزکو تهران 28 - نامی نو اصفهان 19

سنگ آهن بافق 22 - نفت و گاز گچساران 25

زاگرس جنوبی کازرون 22 - فولاد مبارکه سپاهان 37

با این نتایج شهید چمران لارستان با چهار امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت، سپاهان و نفت و گاز گچساران با سه امتیاز دوم و سوم هستند و تیم‌های رایزکو و زاگرس جنوبی کازرون با دو امتیاز رده‌های چهارم و پنجم را در اختیار دارند. تیم‌های سنگ آهن بافق، نامی نو و غدیر ملایر نیز بدون امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.  

هفته سوم بیستمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان 20 مهر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/