تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3803397
شناسه : 3803397
تاریخ :
ملت تاریخ‌ساز ایران تا آخر پای آرمان‌های ولایت ایستاده است اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه خارگ گفت: ما ملت تاریخ ساز تا پای جان مانند شهید سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله با ولایت ایستاده‌ایم و امروز تجدید عهد می‌کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های نماز جمعه جزیره خارگ اظهار داشت: شهادت مظلومانه شهید سید حسن نصرالله را محضر امام زمان عج الله تعالی، مقام معظم رهبری و همه امت اسلامی به ویژه نمازگزاران تسلیت عرض می‌کنم. و از همه عزیزانی که برای اقامه عزا کوشش داشتند صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی افزود: از همه رزمندگان اسلام به ویژه برادران سپاه و ارتش، شورای امنیت ملی که با عملیات وعده صادق دو از کیان ملت ایران در برابر صهیونیست دفاع کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم. مردم ما امروز در مصلای تهران به پای بیانات امام خامنه ای نشسته‌اند و ولایت مداری خود را بار دیگر با اعتقاد به تولی و تبری فریاد خواهند زد، اینکه در شرایط فعلی رهبر معظم در وسط میدان هستند یعنی ملت ایران در میدان مبارزه، حماسه سازی می‌کند و انسان انقلاب اسلامی با تکیه بر اسلام در برابر کفر خسته نشده است. لذا صدای لبیک ولایت مداری مان را در کنار دیگر نمازگزاران جمعه در سراسر کشور به گوش جهانیان می‌رسانیم.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: ما ملت تاریخ ساز تا پای جان مانند شهید سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله با شما تا آخر ایستاده‌ایم و امروز تجدید عهد می‌کنیم، امروز ما برای حرکت به سمت رشد و آبادانی و رسیدن به قله‌ها باید به مؤلفه قدرت جمعیت جوان و تربیت و پرورش دینی توجه ویژه کنیم.

وی گفت: تربیت کودکان شجاع و افتخارآمیز و حماسه ساز از دامن مادرانی است که در جنگ فرهنگی میدان داری کنند و مرعوب دشمنان نباشند. پدران تلاشگر با حضور در میدان‌های حماسه ساز در تربیت نسل‌ها کوشا باشند.

امام جمعه خارگ خاطر نشان کرد: روز پست را خدمت همه خدمت گزاران این عرصه تبریک عرض می‌کنیم و از همه تلاش‌های آنان قدردانی می‌کنم، همچنین آغاز هفته نیروی انتظامی را با یاد شهدای امنیت گرامی می‌داریم و از مجموعه نیروی انتظامی جزیره که با هوشیاری و تعامل در برقراری امنیت تلاش می‌کنند تشکر و تبریک عرض می‌کنم.