تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3803388
شناسه : 3803388
تاریخ :
حاجی‌پور: تعطیلی تمرین استقلال خوزستان «شوک» سرمربی بود اقتصاد ایران: مدیر تیم استقلال خوزستان، تعطیلی تمرین چهارشنبه آبی‌های اهوازی را شوک میودراگ بوژوویچ به شاگردانش دانست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه استقلال خوزستان که تاکنون 10 درصد از قرارداد اعضای تیم فوتبال این باشگاه را پرداخت کرده و تاکنون باید 10 درصد دیگر به حساب آنها واریز می‌کرد که این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

در فاصله سه روز تا دیدار با سپاهان اصفهان، تمرین روز چهارشنبه آبی‌های اهوازی برگزار نشد و همین مسئله، احتمال اعتصاب شاگردان میودراگ بوژوویچ را به وجود آورد.

البرز حاجی‌پور مدیر تیم استقلال خوزستان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره این اتفاق اظهار داشت: 10 درصد از قرارداد اعضای تیم در هفته دوم پرداخت شد و 10 درصد دیگر به‌زودی پرداخت می‌شود. بازیکنان یک روز بعد از دیدار با ملوان استراحت کردند و سپس تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتند. سرمربی تیم یک روز به تیم استراحت داد و می‌خواست به بازیکنان یک شوک وارد کند. بحث اعتصاب مطرح نبود.

وی در مورد اینکه ورزشگاه غدیر که استادیوم خانگی استقلال خوزستان محسوب می‌شود، حدود 48 ساعت قبل از دیدار با سپاهان پذیرای دیدار نفت و گاز گچساران - نفت مسجدسلیمان بود، به تسنیم گفت: همانند ما که ورزشگاه غدیر را برای دیدار با استقلال در اختیار نداشتیم،‌ نفت و گاز گچساران شرایط مشابهی داشت و گفتند ورزشگاه غدیر را برای سه مسابقه در اختیار ما بگذارید.

مدیر تیم استقلال خوزستان در ادامه تصریح کرد: میزبانی بعدی نفت و گاز با مسابقه ما همزمان است و اگر زمان بازی آنها تغییر کند، مشکلی با میزبانی این تیم در غدیر نداریم. شرکت نفت یک زمین تمرین به نام «واش واتر» دارد که نزدیک هتل و خوابگاه استقلال خوزستان است و در این زمین تمرین می‌کنیم. به همین خاطر، ما هم می‌خواستیم با نفتی‌ها همکاری کنیم و فقط پولی برای اجاره آمبولانس گرفتیم.

استقلال خوزستان از ساعت 19 فردا (شنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، میزبان سپاهان خواهد بود.

انتهای پیام/