تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3803374
شناسه : 3803374
تاریخ :
سید حسن نصرالله اسطوره‌ای برای قرن‌ها در مدار فضیلت خواهد بود اقتصاد ایران: کاشمر- معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: سید حسن نصرالله اسطوره‌ای برای قرن‌ها در مدار فضیلت، ارزش‌ها، اسلام و انقلاب اسلامی خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد صبح جمعه در مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله در امام زاده سید حمزه (ع) در جمع مردم شهرستان کاشمر اظهار کرد: عملیات صادق ۲ که اجرا شد در این عملیات رژیم صهیونیستی سیلی خورد و جهان شادی کرد و همه احساس غرور کردند. ولی این عملیات انتقام سخت از رژیم صهیونیست نبود فقط یک گوش مالی بود برای شکست‌های بعدی آماده باشد چون تنبیه بعدی این رژیم غاصب کودک کش چیزی جز نابودی کامل اسرائیل نخواهد بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی افزود: پس از فروپاشی حکومت عثمانی کشورهای منطقه تحت استعمار سه کشور انگلیس، ایتالیا و فرانسه قرار گرفتند که لبنان و سوریه سهم فرانسوی‌ها شد که پس از ترک لبنان دو سوغات نامبارک و دستاورد تلخ برای مردم این مناطق به یادگار گذاشتند شیعه همیشه در انزوا باشد و تحقیر شود و نزاع، اختلاف و جنگ داخلی دستاورد دوم فرانسوی‌ها در لبنان بود.

وی با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی فعالیت‌های خود را از سال ۱۹۴۸ شروع کرد گفت: مدت ۱۹ سال هیچ مقاومتی از طرف کشورهای اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی انجام نشد تا اینکه جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل روی داد و این رژیم منحوس پیروز شد.

گنابادی نژاد گفت: شهید سید حسن نصرالله مجاهدت‌ها، تلاش‌ها، خدمات و دستاوردهای بسیاری را در عمر شریفش برای لبنان، فلسطین، جهان اسلام، انقلاب اسلامی، مکتب اهل‌بیت و بشریت داشته و محقق شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه سید حسن نصرالله اسطوره‌ای برای قرن‌ها در مدار فضیلت، ارزش‌ها، اسلام و انقلاب اسلامی خواهد بود، اظهار کرد: برای شناخت و معرفی این شهید عزیز ابتدا باید چهار محور گذشته و امروز لبنان، فلسطین، منطقه و دشمنان سید حسن نصرالله را دقیق شناخت.

وی بیان کرد: با آغاز نهضت امام راحل آرمان فلسطین احیا شد و فلسطینیان سال‌ها در مقابل رژیم صهیونیستی با تنشان و دست‌خالی در برابر تانک مبارزه می‌کردند و ابتکار قهرمان بزرگ جهان اسلام آقای سید حسن نصرالله پرونده جنگ‌ها و اختلافات داخلی در لبنان مختومه شد ولی طی این سال‌ها از داخل و خارج با پول و رسانه و توطئه تلاش کردند در لبنان اختلاف انگیزی کنند اما شهید مجاهد سید حسن نصر الله اجازه نداد تا این کشور مجدد دچار اختلاف، نزاع و جنگ شود.

گنابادی نژاد با اشاره به اینکه امروز اگر عزادار آقای سید حسن نصرالله هستیم برای اینکه این چهره خدوم کارهای بزرگی انجام داد گفت: سید حسن نصرالله ضمن خدمت به مردم لبنان جنگ، نزاع و اختلاف را از این سرزمین بیرون کرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: سید حسن نصرالله علمدار پیروزی‌های جنگ ۳۳ روزه و سایر پیروزی‌ها است. او فرمانده میدانی بود که در برابر دشمن ایستاد و پیروزی را بر رژیم صهیونیستی حرام کرد.