تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3803353
شناسه : 3803353
تاریخ :
واکنش مقاومت به جنایت صهیونیست‌ها در کرانه باختری اقتصاد ایران: جنبش جهاد اسلامی فلسطین و حماس با صدور بیانه‌هایی کشتار وحشتناک رژیم صهیونیستی در اردوگاه طولکرم واقع در کرانه باختری را محکوم کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش جهاد اسلامی و مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه با صدور بیانه‌هایی کشتار وحشتناک رژیم صهیونیستی در اردوگاه طولکرم واقع در کرانه باختری را محکوم کردند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه اعلام کرد که کشتار وحشتناک رژیم صهیونیستی در اردوگاه طولکرم واقع در کرانه باختری ثابت می‌کند که این رژیم برنامه‌هایی برای نسل کشی در کرانه باختری اشغالی مشابه نوار غزه و بخش‌های وسیعی از لبنان دارد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز به نوبه خود تاکید کرد که کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در اردوگاه طولکرم واقع در شمال کرانه باختری اقدامی خطرناک است اما هرگز نمی‌تواند عزم و اراده ملت و مقاومت فلسطین را تضعیف کند.

جنبش حماس در واکنش به حملات شب گذشته رژیم اسرائیل به کرانه باختری افزود که این حملات دلیلی بر وحشی‌گری و ناتوانی این رژیم در سایه شکست میدانی در برابر مقاومت و عجز و ناتوانی در تضعیف اراده ملت و مقاومت فلسطین است.

جنبش حماس شهادت ده‌ها فلسطینی را در این حمله جنایتکارانه تسلیت گفت و تاکید کرد که مقاومت در طولکرم و دیگر مناطق کرانه باختری علیرغم جنایات دشمن باقی خواهد ماند و شکست نخواهد خورد و ترورهای دشمن نمی‌تواند ملت فلسطین را از ادامه مقاومت و رویارویی با این رژیم بازدارد.

حماس در ادامه آورده است: استواری ملت ما سدی غیر قابل نفوذ خواهد بود و از عربده‌کشی دشمن جلوگیری خواهد کرد و مقاومت در کرانه باختری با این حملات متزلزل نمی‌شود و به اشغالگران اجازه نخواهد داد طرح‌های شوم و خبیثانه خود را برای نابودی آرمان فلسطین اجرا کنند.

این جنبش از ساکنان کرانه باختری خواست با تظاهرات گسترده خشم در همه استان‌ها بیرون بروند و برای تشدید رویارویی و درگیری با اشغالگران و شهرک‌نشینان در همه مناطق اقدام و از سرزمین، مقدسات و آرمان فلسطین دفاع کنند.

 رژیم اسرائیل بامداد امروز محله «الحمام» واقع در اردوگاه طولکرم در کرانه باختری را هدف قرار داد. منابع بیمارستانی اعلام کردند که در حمله هوایی رژیم اسرائیل به طولکرم دستکم 20 نفر به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/