تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3803107
شناسه : 3803107
تاریخ :
دردسر گواردیولا برای ستاره سابق منچسترسیتی اقتصاد ایران: کالوین فیلیپس، ستاره سابق منچسترسیتی و حال حاضر ایپسویچ تاون، می‌گوید صحبت‌های پپ گواردیولا روی دیدگاه باشگاه‌های دیگر نسبت به او تأثیر منفی گذاشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: کالوین فیلیپس، ستاره سابق منچسترسیتی و حال حاضر ایپسویچ تاون، می‌گوید صحبت‌های پپ گواردیولا روی دیدگاه باشگاه‌های دیگر نسبت به او تأثیر منفی گذاشته است.

 کالوین فیلیپس که در تابستان ۲۰۲۲ با مبلغ ۴۹ میلیون یورو از لیدز یونایتد به منچسترسیتی پیوست، به امید تبدیل شدن به یک جایگزین مناسب برای رودری، توسط پپ گواردیولا، سرمربی معروف تیم، به خدمت گرفته شد. با این حال، به زودی پس از جام جهانی زمستانی در قطر مشخص شد که دوران فیلیپس در منچستر سیتی با مشکلاتی همراه است و ممکن است به زودی به پایان برسد.

دلیل اصلی این مشکلات، مسائل انضباطی بود که گواردیولا به آن‌ها اهمیت زیادی می‌داد. فیلیپس پس از بازگشت از جام جهانی با اضافه وزن روبرو شد و گواردیولا این موضوع را به طور علنی مطرح کرد. او در یک کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل لیدز یونایتد، تیم سابق فیلیپس، گفت:«او با اضافه وزن بازگشت. نمی‌دانم چرا. او در شرایطی نبود که تمرین یا بازی کند.»

در فوریه امسال، گواردیولا بابت این اظهار نظر عذرخواهی کرد، اما تاثیرات آن همچنان باقی ماند. فیلیپس در پادکستی فاش کرد که با هر باشگاهی که مذاکره کرده، مدیران و عوامل آن ابتدا در مورد وزنش صحبت می‌کردند. فیلیپس گفت:«با هر باشگاهی که مذاکره می‌کردم، ابتدا درباره وزنم صحبت می‌کردند.»

پس از دوران ناموفقش در منچسترسیتی و تنها شش حضور در ترکیب اصلی، فیلیپس در ژانویه به صورت قرضی به وستهم یونایتد پیوست. اما در این تیم نیز نتوانست به عملکردی که در لیدز داشت، دست یابد.

او از تابستان امسال به تیم صعود کننده ایپسویچ تاون قرض داده شده است. تحت هدایت مک‌کنا، این باشگاه به لیگ برتر صعود کرد و فیلیپس به آن‌ها در تلاش برای بقا کمک می‌کند. او تاکنون در چهار بازی این فصل در ترکیب اصلی بوده است.

فیلیپس اکنون مشکلات و ناراحتی‌های مربوط به وزنش را پشت سر گذاشته است. او گفت:«این موضوع به حدی رسید که کمی مرا اذیت می‌کرد. خیلی از این موضوع ناامید بودم. اما اکنون که به ایپسویچ آمده‌ام، مربی تیم از نظر انسانی و ورزشی فوق‌العاده است.»