تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3802998
شناسه : 3802998
تاریخ :
دیدار امیر قلعه‌نویی با علی خطیر در شمال اقتصاد ایران: امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال در یک دیدار صمیمی با همراهی مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران با حضور در زمین ورزشی قلزوم کلای قائم شهر با تعدادی از پیشکسوتان فوتبال این استان دیدار کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

طرفداری: امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال در یک دیدار صمیمی با همراهی مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران با حضور در زمین ورزشی قلزوم کلای قائم شهر با تعدادی از پیشکسوتان فوتبال این استان دیدار کرد.

 فوتبال مازندران که در همه رده های سنی در لیگ های مختلف کشور بازیکنان قابل اتکایی را تقدیم همه باشگاه های فوتبال کشور کرده است در شرایط فعلی حدود ۴۰ فوتبالیست مازندرانی در لیگ دسته اول فوتبال کشور بازی می کنند.

ملی پوشانی فوتبالی این استان همانند رامین رضائیان، شجاع خلیل زاده، علی علی پور، امید عالیشاه، رحمان رضایی، محسن بنگر، محمد جواد حسین نژاد و زنده یاد هادی نوروزی و مهرداد اولادی از جمله ملی پوشان عضو تیم ملی فوتبال کشور بودند. بازیکنان ملی پوش جوان مازندرانی که در حال حاضر در تیم ملی بزرگسالان خوش درخشیدند محمد کریمی، ابولفضل جلالی و سامان فتاح را می توان نام برد.

دیدار امیر قلعه‌نویی با علی خطیر در شمال

مازندران که در ادوار مختلف نمایندگان خوبی در لیگ های فوتبالی کشور داشت در فصل گذشته نساجی مازندران در لیگ برتر و تیم دریای کاسپین بابل در لیگ دسته اول فوتبال کشور بازی می کردند.

در فصل جاری هم نساجی مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضوری موثر دارد و تیم فوتبال دسته اولی شهرداری نوشهر که در سال جاری مجوز حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور را دریافت کرد به عنوان نماینده فوتبال مازندران در لیگ های موثر کشور بازی می کنند. غنای فوتبالی این استان سبب شد که ۲ ورزشگاه وطنی قائم شهر به همراه ورزشگاه هفت تیر بابل با سرمایه گذاری های ده ها میلیارد ریالی دولت در مدار بازسازی و حرفه ای شدن قرار گیرد.

همه این ظرفیت ها سبب شد امیر قله نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ساعاتی را با پیشکسوتان فوتبال مازندران به سر کند و از آخرین ظرفیت فوتبالی و زیر ساختی این استان مطلع شود.