تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3802956
شناسه : 3802956
تاریخ :
شرایط تمرینات و آماده سازی تیم فوتبال بندر عامری به خوبی طی شد اقتصاد ایران: بوشهر- سرمربی تیم شاهین بندر عامری گفت: شرایط تمرینات و آماده سازی تیم فوتبال بندر عامری به خوبی طی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

غلامرضا دلگرم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با همکاری مدیریت باشگاه شرایط تمرینات و آماده سازی تیم به خوبی طی شده است و با برنامه ریزی و طراحی در بخش‌های مختلف تمرینی سعی داریم با آغاز مسابقات به آمادگی لازم رسیده باشیم.

سرمربی تیم شاهین بندر عامری افزود: تمرینات پیش فصل تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه شاهین عامری از سوم شهریورماه در چهار سیکل تمرینی پیگیری شده که در این راستا تاکنون ۴۶ جلسه تمرینی و ۹ مسابقه تدارکاتی برگزار شده و در بازی‌های تدارکاتی شرایط تمامی بازیکنان را بررسی کرده‌ایم.

دلگرم در ادامه افزود: تلاش بر این بوده تا بر اساس برنامه از پیش تعیین شده بازیکنان در زمینه‌های آمادگی جسمانی، تاکتیکی و تکنیکی و ذهنیتی به نقطه مطلوب نزدیک شوند که طبق رصدهای انجام گرفته شده روند رو به رشدی را طی می‌کنند.

سرمربی تیم شاهین بندر عامری در پایان گفت: امیدواریم که در سایه تلاش و کوشش تمامی اعضای باشگاه اعم از بازیکنان و اعضای کادر فنی و حمایت مدیریت، نتایجی در شأن باشگاه رقم بخورد و خوشحالی هواداران شاهین را فراهم کنیم.