تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3802930
شناسه : 3802930
تاریخ :
اورلیو‌: به کارم ایمان دارم/ خیبر به نتایج خوبی ‌می‌رسد اقتصاد ایران: سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد با بیان بازی باانگیزه مقابل تیم گل گهر تأکید کرد که ما با چشمان باز به‌دنبال جذب بازیکنان خوب هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مارکو اورلیو امشب در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم خیبر و گل گهر گفت: بازی فردا برای ما مهم است و به قدرت تیم گل‌گهر آگاه هستیم.

او اضافه کرد: تیم گل گهر از دفاع قوی‌ای در بازی‌های لیگ برتر برخوردار است، به‌طوری‌که در شش بازی گذشته فقط یک گل را دریافت کرده‌است.

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه ما درس‌های خوبی را از باخت پیشین این تیم گرفته‌ایم، ادامه داد: بازیکنان ما متحد و باانگیزه برای بازی فردا مقابل گهر هستند.

اورلیو با اشاره به انجام تمرینات خوب بازیکنان خیبر برای بازی فردا بیان کرد: واکنش بازیکنان این تیم به روش‌های انتخابی مربی جدید مثبت است.

او تأکید کرد: ما بی‌صبرانه منتظر حضور و حمایت تماشاگران خیبر در بازی فردا هستیم و ما می‌خواهیم بهترین بازی خود را برای رضایت هواداران به‌نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد با اعلام اینکه هدف از بازی فوتبال کسب پیروزی و گل است، یادآور شد: نقل‌وانتقال بازیکنان در حال حاضر امکان‌پذیر نیست، اما امکان جذب بازیکن آزاد باکیفیت وجود دارد.

اورلیو اذعان کرد: ما با چشمان باز به‌دنبال جذب بازیکنان خوب هستیم و همیشه وقتی‌که به انجام کارم ایمان داشته‌ام به نتایج خوبی دست یافته‌ام.

او با اعلام اینکه تمام توجه ما برای بهبود بازی در لیگ برتر است، شرح داد: تغییر مربی در روند بازی‌های فوتبال امری عادی است و می‌توان با این تغییرات به نتایج جدیدی رسید.

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد توضیح داد: باور دارم که مدیریت تیم باشگاه ما در مسیر درستی قرار دارد و دارای دید بسیار خوبی از فوتبال است.

اورلیو ادامه داد: اوسمار یکی از دوستان نزدیک من است و کار خوبی را در پرسپولیس سال گذشته انجام داد و در بازی فردا فرصت خوبی را برای ما ایجاد می‌کند.

او با اذعان به انتقال تجریبات خود برای بازی‌های خیبر بیان کرد: ما به‌دنبال رسیدن به اهداف این تیم هستیم و بسیار اطمینان دارم که به نتایج خوبی می‌رسیم.

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد با اشاره به همکاری خوب بازیکنان این تیم، اعلام کرد: هواداران همیشه ما را حمایت کرده‌اند و ما مربیان قابل‌قبول و با دانش فنی داریم.

اورلیو با تأکید به اینکه ما تمام ابزار موردنیاز را برای حفظ تیم خیبر در لیگ برتر داریم، گفت: رافائل، مربی جدید این تیم، شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد و استقلال خوزستان را سال 2016 قهرمان کرده‌است.

انتهای پیام/ 644/.