تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3802929
شناسه : 3802929
تاریخ :
الهامی: سخت‌ترین بازی را در پیش داریم اقتصاد ایران: سرمربی نساجی مازندران تاکید کرد فردا رقابت دشواری مقابل ملوان انزلی خواهند داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: سرمربی نساجی مازندران تاکید کرد فردا رقابت دشواری مقابل ملوان انزلی خواهند داشت.

ساکت الهامی در نشست خبری قبل از دیدار نساجی مقابل ملوان عنوان کرد: به مازیار زارع بابت تیم خیلی خوبی که دارد و جایگاهی که در جدول دارند، تبریک جانانه می‌گویم و این مسئله نشان دهنده صلابت و ثبات این تیم است. تیم خیلی خوبی هستند و ریتم خوبی دارند و یکی از تیم‌های با کیفیت به شمار می‌روند.

او ادامه داد: این مسائل نشان می‌دهد فردا بازی خیلی سختی داریم و بازیکنان ما باید با تمرکز بالا و آمادگی ذهنی خوب در زمین حاضر شوند تا بتوانیم انشاالله نمایش با کیفیت همراه با سه امتیاز داشته باشیم.

سرمربی نساجی یادآور شد: هر چند بازی سختی داریم و شرایط ملوان در هفته‌های اخیر متفاوت از چندین سال گذشته بوده و این نشان می‌دهد حریف خوب با بازیکنان با کیفیت مقابل ما قرار می‌گیرد. ملوان در دیدارهای قبل با کیفیت کار کرده و این مسئله کارمان را سخت می‌کند، ولی امیدوارم بازیکنان ما عملکرد واقعی خودشان را ارائه بدهند و با تمرکز بالا و اعتماد به نفس کافی، نتیجه بگیرند.

الهامی تاکید کرد: باید تمرکز، تمرکز و تمرکز و آمادگی ذهنی داشته باشیم. کارهای لازم را در طول هفته انجام دادیم. ملوان نقاط قوت بسیار زیادی دارد و سعی ما بر این است تا آنها را پوشش بدهیم و با تمهیدات لازم به خواسته خودمان برسیم.