تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3802907
شناسه : 3802907
تاریخ :
تخریب ١٢٣ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی اقتصاد ایران: اسلامشهر- مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر از تخریب ١٢٣ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایلکا بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از تخریب ١٢٣ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستاهای فیروزبهرام و شمس آباد اسلامشهر خبر داد و افزود: مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی مرغوب کشاورزی اسلامشهر، دستور کار همیشگی مدیریت جهادکشاورزی است و در حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و باغات شهرستان اسلامشهر کوچک‌ترین مماشاتی نخواهیم داشت.

ایلکا افزود: در این راستا با اخذ دستور قضائی از سوی دادستان محترم اسلامشهر و تأمین امنیت توسط فرماندهی نیروی انتظامی اسلامشهر، کلانتری گلدسته و همکاری شهرداری منطقه ۵، بخشداری چهاردانگه؛ با همراهی پرسنل امور اراضی جهاد کشاورزی در راستای حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی شهرستان به ویژه صیانت از عرصه‌های کشاورزی در روستاهای فیروزبهرام و شمس آباد از بخش چهاردانگه این شهرستان ١٢٣ مورد ساخت و ساز غیر مجاز به صورت بنا، آلاچیق، دیوارکشی، محوطه سازی قلع و قمع و مساحت ٣٢٠ هزار مترمربع عرصه تولیدات کشاورزی آزاد سازی شد.

مدیر جهادکشاورزی اسلامشهر اضافه کرد: هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی جز با اخذ مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری ممنوع است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز با سامانه ۱۳۱ تماس حاصل کنند.

ایلکا گفت: از کلیه بهره برداران بخش کشاورزی درخواست می‌شود، قبل از هرگونه ساخت و ساز جهت مشاوره و اخذ مجوز و اطلاع از اصالت ساخت و سازها در اراضی کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر مراجعه کنند.