تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3802893
شناسه : 3802893
تاریخ :
مارکو: هجومی بودن سبک من است/ اعتماد به نفس خوبی داریم اقتصاد ایران: خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه بازی فردا با «گل گهر» خیلی برای ما مهم است، گفت: هجومی بودن سبک من است و اعتماد به نفس خوبی داریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، «مارکو اورلیو» عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان در سخنانی اظهار داشت: بازی فردا خیلی برای ما مهم است و ما قدرت تیم گل گهر را می‌دانیم. گل گهر تیمی است که در ۶ مسابقه تنها یک گل خورده است و دفاع بسیار قوی دارند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد ادامه داد: از طرفی هم ما بازی قبلی را باختیم ولی درس‌های بسیار خوبی از این شکست گرفتیم. بازیکنان ما برای این بازی بسیار متحد و با انگیزه هستند.

اورلیو اضافه کرد: تمرینات خوبی را در طول هفته داشتیم و بازیکنان کم کم دارند روش مربیگری من را متوجه می‌شوند، کم کم و به تدریج دارم یک تغییراتی را در روش بازی اعمال می‌کنم و واکنش بازیکنان خیلی مثبت بوده است.

وی توضیح داد: ما اعتماد به نفس خوبی داریم که یک بازی خوب را فردا داشته باشیم. بی‌صبرانه منتظر هواداران‌مان هستیم که فردا در استادیوم حضور پیدا کرده و ما را حمایت کنند. ما می‌خواهیم بهترین‌مان را بگذاریم تا هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد یادآور شد: حمله‌ای و هجومی بودن همیشه سبک من بوده و من فهمیدم که هدف فوتبال این است که گل بزنیم.

اورلیو در مورد جذب بازیکن جدید برای باشگاه هم گفت: می‌دانید که پنجره نقل و انتقالات بسته بوده و سخت است که این موقع از سال بازیکن باکیفیت که آزاد باشد بتوانیم پیدا کنیم، اما چشمان‌مان را باز نگه می‌داریم تا بازیکنان خوب را بگردیم و پیدا کنیم.

وی ادامه داد: همیشه من به کارم ایمان داشتم و وقتی ایمان داشتم کارم موفقیت آمیز بوده است. تغییر مربی در فوتبال خیلی عادی است و هر روز می‌توانیم این تغییرات را ببینیم.

در حال تکمیل است...