تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3802874
شناسه : 3802874
تاریخ :
تار تار به نشست خبری نیامد! اقتصاد ایران: خرم‌آباد- مهدی تارتار سرمربی تیم گل گهر سیرجان به نشست خبری پیش از بازی با خیبر نیامد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تار تار سرمربی تیم گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی با خیبر خرم آباد که عصر پنج شنبه در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد، شرکت نکرد.

روابط عمومی هیئت فوتبال استان لرستان در این رابطه گفت: به رغم اینکه تیم گل گهر سیرجان سر موقع به خرم آباد رسید ولی متأسفانه به دلایلی مهدی تارتار در نشست قبل از بازی شرکت نکرد.

داوودی نژاد دلیل اعلامی از سوی تارتار و تیم گل گهر را تداخل زمان تمرین مطرح کرد!

بنابراین گزارش، در قالب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ خیبر خرم‌آباد و گل‌گهر سیرجان رأس ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم خواهند رفت.

عدم حضور سرمربی تیم گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از این دیدار در حالی رغم خورد که پیش از این نیز «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تراکتور نیز به نشست خبری پیش از بازی با خیبر نرسید!

جدا از غیرحرفه‌ای بودن این نوع مواجهه و بی توجهی به افکار عمومی، به نظر می‌رسد این رویه بی‌احترامی به رسانه‌های لرستان و مغایر قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در راستای تقویت جریان اطلاع رسانی به مخاطبان محسوب می‌شود که انتظار می‌رود برخورد و پیگیری در این زمینه صورت گیرد.