تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3802826
شناسه : 3802826
تاریخ :
عملیات «وعده صادق ۲» اقتدار نظام اسلامی را دیکته کرد اقتصاد ایران: بندرعباس - مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان میناب گفت: عملیات «وعده صادق ۲» بازدارندگی و اقتدار نظام اسلامی را به همه مدعیان ابرقدرتی جهان دیکته کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام سید علیرضا راهبر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملیات «وعده صادق ۲» از فرح بخشی این عملیات برای تمام عدالت‌خواهان جهان خبر داد و اظهار کرد: شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، عزم نیروهای مقاومت را برای ستیز و نبرد با جبهه کفر قوی‌تر می‌کند و آن‌ها دیگر به دستاوردی جز محو و نابودی کامل رژیم صهیونیستی نمی‌اندیشند.

وی افزود: تمام دنیا شاهد هستند که برای تأمین امنیت و حفظ صلح جهانی کشورها باید خود را در حوزه تسلیحاتی قوی‌تر کنند، در غیر این صورت رژیم غدار صهیونیستی بلایی را بر سر کودکان و زنان مظلوم غزه آورده است را بر سر ساکنان دیگر کشورها از جمله ایران نیز می‌آورد، خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران با اتکای مومنانه به تسلیحات بروز توانسته است عملیات «وعده صادق ۲» را رقم بزند و بازدارندگی و اقتدار خود را برای هر رژیمی که داعیه ابر قدرت بودن دارد را دیکته کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب تاکید کرد: مهم‌ترین محرک برای تصمیمات درست در میدان نبرد و مقابله با دشمنان «تفکر مقاومت» است که بسیار خطرناک‌تر از پهپادها و موشک‌های جمهوری اسلامی ایران است، رژیم صهیونیستی شاید بتواند شخصیت‌های مقاومت را ترور کند اما به هیچ وجه نخواهد توانست آسیبی به تفکر مقاومت بزند چرا که ریشه‌های تفکر مقاومت در تعالیم ناب حسینی و مهدوی است و تا ابد باقی و پا بر جا خواهد بود.

حجت‌الاسلام سید علیرضا راهبر عنوان‌کرد: شعارهای مردمی «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در واقع سوخت موشک‌های محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران را تأمین می‌کند و این شعارها برگرفته از تفکر مقاومت است که یکی از مقدمات ظهور حضرت ولی عصر (عج) است و قطعاً فروپاشی رژیم صهیونیستی را با روحیه‌ای که به نیروهای مقاومت تزریق می‌کند، تسریع خواهد کرد.

وی تاکید کرد: خداوند متعال به صهیونیست‌ها فهماند که ترور و به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله» حماقتی ویرانگر بود و ما یقین داریم که وعده خدا حق است و سیلی‌های محکم‌تری بر صورت نحس خونخواران صهیونیستی نواخته خواهد شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب تصریح کرد: به فضل خدا شاهد پیروزی‌های بیشتری برای رزمندگان اسلام و برچیدن بساط صهیونیست‌ها و برافراشته شدن پرچم پیروزی جبهه مقاومت در غزه و لبنان و همه سرزمین‌های اشغالی باشیم.

.