تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3802805
شناسه : 3802805
تاریخ :
توضیح دشان درباره دعوت نشدن امباپه به تیم ملی فرانسه اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه درباره چرایی عدم دعوت از کیلیان امباپه به این تیم توضیحی ارائه کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدیه دشان برای دو بازی پیش‌روی تیم ملی فوتبال فرانسه مقابل رژیم صهیونیستی و بلژیک در لیگ ملت‌های اروپا از کیلیان امباپه، فرلان مندی و آدرین رابیو دعوت به عمل نیاورد. امباپه که اخیراً دچار مصدومیت از ناحیه ران پا شد، قرار است در مادرید بماند و فرایند ریکاوری‌اش را طی کند.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه درباره چرایی عدم دعوت از ستاره 25 ساله تیمش برای دو بازی پیش‌رو در لیگ ملت‌های اروپا گفت: من با کیلیان صحبت کردم، او مصدومیتی دارد که جدی نیست اما نیاز به مراقبت دارد تا به خوبی بهبود یابد. من اینجا نیستم که در مورد استفاده از بازیکنانم ریسک کنم.

امباپه که اخیراً در برتری 3 بر 2 شب رئال مادرید مقابل آلاوس در هفته هفتم لالیگا دچار مصدومیت از ناحیه دو سر ران پای چپ شد و دربی مادرید را از دست داد، در شکست یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) کهکشانی‌ها در خانه  لیل در لیگ قهرمانان اروپا، از دقیقه 57 وارد زمین شد، اما نتوانست به تیمش برای فرار از این شکست کمک کند.

فرانسه به ترتیب در تاریخ‌های 19 و 23 مهر به مصاف تیم‌های رژیم صهیونیستی و بلژیک در لیگ ملت‌های اروپا خواهد رفت.

تیم فوتبال رئال مادرید , کیلیان امباپه , فوتبال فرانسه , دیدیه دشان , لیگ ملت‌های اروپا ,

انتهای پیام/