تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3802728
شناسه : 3802728
تاریخ :
وجود بالاترین ضریب امنیتی در کشور مرهون خون شهدا است اقتصاد ایران: بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: امنیت امروز موجود در کشور به برکت خون شهدا است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا طالبی ظهر پنجشنبه در جلسه برنامه ریزی گلزار شهید محمد رضا فلاحی که مشاور ایثارگران استاندار و فرماندار زیرکوه و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند، با اشاره به بازدید خود از مزار شهید محمد رضا فلاحی بیان داشت: شهدا حق بسیار بزرگی بر گردن ما دارند و اگر ایثارگری‌های شهدا در دفاع مقدس با دست خالی نبود، کشور ما امروز فلسطینی دیگر بود.

وی تاکید کرد: اگر بالاترین ضریب امنیتی را در کشور به ویژه در خراسان جنوبی داریم به برکت خون شهدای عزیز است که با نثار جان خود، امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند و نتیجه آن این شد که امروز حرفی‌های بسیاری برای جهان داریم.

وی خاطرنشان کرد: شهدا با علم به اینکه بر نخواهند گشت، جان خود را نثار انقلاب اسلامی کردند و بر ما است که به وظیفه خود در این زمینه به خوبی عمل کنیم.

معاون استاندار در ادامه گفت: مزار شهید محمد رضا فلاحی غریبانه در مکانی قرار دارد و در این جلسه باید تصمیم لازم در این خصوص برای خارج شدن مزار شهید از غربت گرفته شود.

طالبی تاکید کرد: اگر اقدام لازم را در این زمینه انجام ندهیم، مسئول خواهیم بود و باید پاسخگو باشیم.

به گفته وی هر یک از دستگاه‌های اجرایی مربوط و خیران در این زمینه باید همکاری لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید بررسی لازم را برای انجام چگونگی جا به جایی مزار شهید با ایجاد باکس مورد نظر را انجام دهد، خاطر نشان کرد: هفته آینده کار کارشناسی مورد نظر با حضور در مزار شهید انجام شود و بنیاد شهید هم طرحی را در این خصوص تهیه کند تا جا به جایی در این زمینه بر این اساس انجام شود.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: علاوه بر اعتبارات بنیاد شهید، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم مبلغی برای این منظور اختصاص دهد.

طالبی در ادامه متذکر شد: بعد از انتقال مزار شهید به مکان جدید، درباره چگونگی ایجاد یادمان بر مزار شهید فلاحی تصمیم گیری خواهد شد.