تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3802719
شناسه : 3802719
تاریخ :
رصد کامل اطلاعاتی مرزهای آذربایجان غربی/مشکلی در مرزها نداریم اقتصاد ایران: ارومیه - فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: تمام مرزهای آذربایجان‌غربی با کنترل و مدیریت واحد در رصد کامل اطلاعاتی نیروهای مرزبانی هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد احمدی ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به مناسبت هفته فراجا، افزود: تمام مرزهای آذربایجان‌غربی با کنترل و مدیریت واحد در رصد کامل اطلاعاتی نیروهای مرزبانی هستند و تمام تحرکات دشمنان زیر ذره بین است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: نیروهای مرزبانی با تمام قدرت و اقتدار خود با قاچاقچیان و سود جویان برخورد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار با بیان اینکه نیروی انتظامی هوشمند، قانون مند و در خدمت جامعه است، گفت: بزرگترین وظیفه و رسالت نیروی انتظامی حفظ ارزش‌ها با الگو گرفتن از مکتب اسلام است و کار نیروی انتظامی عبادت و جهاد است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی همچنین از کارکنان انتظامی استان خواست دستاوردهای خود را برای مردم تشریح کنند وبا دانشگاهیان و صاحب نظران علمی در ارتباط باشند.

وی همچنین از کارکنان و فرماندهان انتظامی خواست در مبارزه با فساد با اقتدار وارد عمل شوند و در جمع آوری معتادان متجاهر اهتمام ویژه داشته باشند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تیز با بیان اینکه پیشگیری از جرایم دغدغه پلیس و جامعه است گفت: امنیت و آسایش جامعه خط قرمز پلیس است و با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی هیچ گونه تعارفی نداریم و با متخلفان بشدت برخورد می‌شود.

سردار رحیم جهانبخش همچنین از کاهش شرارت‌های و سرقت در استان نیز خبر داد و افزود: کشفیات در حوزه سرقت بیش از بیست درصد است وبا برخورد و هشیاری پلیس شرارت بیش از ۸۰ درصد کاهش یافته است و این اقدامات منجر به این شده است که فضای امنیت عمومی استان بسیار مطلوب است و در میانگین وقوع جرایم زیر رتبه ۲۸ کشوری هستیم.