تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3802708
شناسه : 3802708
تاریخ :
متهمان پرونده مشروبات الکلی تقلبی بازداشت شدند اقتصاد ایران: رئیس کل دادگستری گیلان گفت: متهمان پرونده مشروبات الکلی تقلبی بازداشت شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان گفت: فرد تولیدکننده مشروبات الکلی در پرونده مسمومیت، به اتهام قتل عمد و دو نفر که یک نفر توزیع‌کننده و یک نفر صاحب رستوران بوده، به اتهام توزیع مشروبات الکلی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و دستور جلب یک متهم فراری دیگر نیز صادر شده است.

صادقی بیان داشت: امروز ۱۲ مهر ماه در نشست کمیته پرونده‌های مهم در دادگستری گیلان با اشاره به موضوع پرونده مسمومیت ناشی از شرب خمر تعدادی از شهروندان، اظهار کرد: متأسفانه تعداد ۹ نفر در این رابطه فوت کردند.

وی افزود: دستورات لازم مبنی بر رسیدگی فوری این پرونده و مجازات عاملین و شناسایی و دستگیری متهمین و سایر عوامل و توزیع کنندگان به مراجع ذی‌صلاح صادر شده است.

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: فرد تولید کننده مشروبات الکلی در این پرونده به اتهام قتل عمد و دو نفر که یک نفر توزیع کننده و یک نفر صاحب رستوران بوده به اتهام توزیع مشروبات الکلی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و دستور جلب یک متهم فراری دیگر نیز صادر شده است.

نیارکی تصریح کرد: دستور تعطیلی و پلمب رستوران نیز از سوی بازپرس پرونده صادر شده است.