تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3802681
شناسه : 3802681
تاریخ :
اخذ مجوز جذب پیمانی ۳۰۱نیروی تخصصی حوزه بهداشت اقتصاد ایران: همدان ـ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: با محوریت اولویت مراکز کمتر برخوردار مجوز جذب ۳۰۱نیروی تخصصی حوزه بهداشت و درمان را از سازمان اداری و استخدامی کشور اخذ کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر بابک یوسفی اظهار کرد: در این مجوز استخدامی عناوین شغلی پرستار، علوم آزمایشگاهی، فیزیوتراپی، تصویربرداری، بهداشت محیط، ماما، مراقب سلامت، کاردرمانی و… پس از طی مراحل پیش بینی شده به صورت پیمانی جذب خواهند شد که از این تعداد ۷۰ درصد ویژه شهرستان‌ها و۳۰ درصد برای مرکز استان می‌باشد.

وی افزود: در این مجوز استخدامی نیروهای آزمایشگاه، پرستار، فیزیوتراپی، تصویربرداری، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، ماما، مراقب سلامت، کاردرمانی و…پس از طی مراحل پیش بینی شده به صورت پیمانی جذب خواهند شد.

وی تاکید کرد: با محوریت اولویت مراکز کمتر برخوردار مجوز جذب ۳۰۱ نیروی تخصصی حوزه بهداشت و درمان را از سازمان اداری و استخدامی کشور اخذ کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: با تلاش و پیگیری همکاران مدیریت منابع انسانی پس از تأیید نهایی سازمان برنامه و بودجه، دفترچه این آزمون استخدامی منتشر خواهد شد، با جذب این تعداد نیرو ارتقا شاخص‌های نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان استان به ویژه در مناطق کمتر برخوردار را شاهد خواهیم بود.