تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3802653
شناسه : 3802653
تاریخ :
شیوه آموزش در کانون پرورش فکری مبتنی بر آموزه های دینی است اقتصاد ایران: رشت- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: شیوه آموزش در کانون پرورش فکری کودکان مبتنی بر آموزه های دینی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی ظهر پنجشنبه در دومین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی فعالیت‌های روز جهانی و هفته ملی کودک اظهار کرد: همراهی با افرادی که متولی فرهنگ سازی در جامعه محسوب می‌شوند، با اهمیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان به اهمیت خانواده و جایگاه کودک به عنوان مایه قوام و دوام بنیان‌های خانوادگی اشاره کرد و افزود: بسیاری از آسیب‌های متوجه کشورهای غربی، ناشی از کم توجهی به مبانی و آموزه‌های دینی است.

وی ادامه داد: مشرق زمین مهد تمدن و خاستگاه ادیان توحیدی است و دین اسلام به‌عنوان کامل‌ترین دین و آموزه‌های معصومین (ع)، باید شیوه نامه‌ای برای تربیت کودک و نوجوان معرفی شود.

جلایی این امر را مستلزم هدف‌گذاری، هم‌گرایی فعالان این حوزه و مطالبه گری دانست و گفت: چنانچه مسؤولی به این دعوت پاسخ ندهد، شأن مسؤولیت خود را حفظ نکرده است.

وی در پایان اشاره‌ای به پیشینه عضویت خود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فومن ادامه داد: شیوه آموزش و تربیت در مراکز این نهاد فرهنگی مبتنی بر آموزه‌های دینی و اسلامی است.